بازدید 8619
مردم بستان آمادگی تخلیه را داشته باشند

آب کرخه امشب به دشت آزادگان می‌رسد

فرماندار دشت آزادگان عنوان کرد: به‌منظور پیشگیری از خطرات احتمالی ورود سیلاب و آسیب دیدن مردم از صبح امروز دستور تخلیه ۳۳ روستا ابلاغ‌شده که برخی از آن‌ها تاکنون تخلیه شدند. هزاریان در پایان از مردم بستان خواست آمادگی لازم را جهت تخلیه شهر داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸ 04 April 2019

فرماندار دشت آزادگان با اشاره به آماده‌باش همه دستگاه‌های شهرستان گفت: آب رهاسازی شده از کرخه با حجم بسیار زیاد و شکننده، امشب به شهرستان دشت آزادگان می‌رسد و وضعیت را بحرانی می‌کند.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، غلام عباس هزاریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران، بابیان اینکه اقداماتی که باید در مقابل آبی که از بالادست رهاسازی شده در حال انجام است اظهار داشت: شهرستان دشت آزادگان با بسیج تمام ظرفیت‌ها و امکانات استانی و شهرستانی توانسته سیل بند‌ها را تحکیم دهد، اما با توجه به سرریز شدن آب در دشت آزادگان و نقطه انتهایی آن شهر بستان از صبح امروز وضعیت فوق‌العاده در شهرستان اعلام کردیم.

وی افزود: از همه دستگاه‌ها می‌خواهیم که در کنار ما حضور یابند و اگر قرار بود سیل جاری شود و کنترل از دست ما خارج شود بتوانیم با حضور همه دستگاه‌ها آن را هدایت و مدیریت کنیم.

فرماندار دشت آزادگان با اشاره به اینکه در حال حاضر میزان ورودی آب قابل‌کنترل است و هیچ مشکلی تاکنون پیش نیامده، گفت: آب رهاسازی شده از کرخه با حجم بسیار زیاد و شکننده، امشب به شهرستان دشت آزادگان می‌رسد و وضعیت را بحرانی می‌کند.

هزاریان ادامه داد: از امشب حالت فوق‌العاده اعلام کردیم و از همه مردم شهرستان دشت آزادگان می‌خواهیم هشدار‌های مسئولان نسبت به جاببه‌جایی و انتقال به مکان امن را جدی بگیرند.

وی تصریح کرد: حجم آب رهاسازی شده از سد کرخه بسیار زیاد و شکننده است. امیدواریم همه مردم در کنار مسئولان برای مهار آن همراهی کنند.

فرماندار دشت آزادگان در ادامه از تخلیه ۳۳ روستا در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: به‌منظور پیشگیری از خطرات احتمالی ورود سیلاب و آسیب دیدن مردم از صبح امروز دستور تخلیه ۳۳ روستا ابلاغ‌شده که برخی از آن‌ها تاکنون تخلیه شدند.

هزاریان در پایان از مردم بستان خواست آمادگی لازم را جهت تخلیه شهر داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل