بازدید 29838
معركه‌گيري تازه:

ادعاي تنش قايق‌هاي ايراني با كشتي آمريكايي

اما دقايقي پيش نيروي دريايي آمريكا در بيانيه‌اي خبرسازي «سي‌ان‌ان» و شبكه‌هاي عربي را اصلاح كرد.
کد خبر: ۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۸۷ - ۲۰:۳۳ 11 April 2008
دقايقي پيش شبكه خبري «سي‌ان‌ان» آمريكا در خبري فوري مدعي درگيري قايق‌هاي ايراني با كشتي آمريكايي شد.

به گزارش خبرنگار «تابناك»، شبكه «العربيه» و ديگر شبكه‌هاي عربي نيز با آب و تاب چنين خبري را مخابره كردند، اما توضيح بيشتري در اين باره ندادند.
 اما دقايقي پيش نيروي دريايي آمريكا در بيانيه‌اي خبرسازي «سي‌ان‌ان» و شبكه‌هاي عربي را اصلاح كرد.
 
بر اساس اين بيانيه كه شبكه «الجزيره» نيز آن را پخش كرد: امروز در شمال خليج فارس 3 قايق با تابعيت نامعلوم و يك كشتي آمريكايي غيرنظامي به هم نزديك مي‌شوند كه با هشدار كشتي آمريكايي قايق‌ها از آن فاصله گرفته و دور مي‌شوند.
 
به نظر مي‌رسد اين بار نيز طرف‌هاي آمريكايي به دنبال جنجالسازي بوده‌اند كه اين امر به ويژه با استقبال رسانه‌هاي عربي همراه شده است.
 
5 ماه قبل نيز چنين سوژه‌اي البته با ادعاي تهديد ناو آمريكا از سوي قايقهاي ايران با جنجال خبري بسيار گسترده مطرح شد كه هوشياري نظاميان ايران و پخش فيلم واقعي منطقه موجب رسوايي خبرسازان آمريكايي شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
آمریکا پیوسته سعی دارد که فضای روانی حمله به جمهوری اسلامی ایران را در حال فعال نگه داشته تا به این وسیله نوعی تنش سیاسی را در داخل و سپس در خارج اجاد نماید .در این حالت خود به خود نوعی یارکشی سیاسی را نیز دنبال می نماید. آنانکه در ایران از حمله بیم دارند و از تهدید میترسند، آنرا جدی تلقی می نمایند و به فضای روانی فشار به دولت مردان کمک می کنند و آنانکه به خدا اعتماد و اتکاء دارند و تمام خواهی و تجاوز آمریکا را ظلم و تعدی به حریم الهی میدانندنه تنها نگران نیستند بلکه عزم و اراده آنها در ایستادگی در مقابل زورگویی محکم تر میگردد.
آمریکایی و عرب در خواب بیند پنبه دانه!!!!
آمریکا از سال 1992 حمله به چند کشور خاورمیانه را در دستور کار خود قرار داد که ایران سناریوی آخر یعنی سناریوی هفتم بود. حمله به لبنان مقدمه بود که آمریکا در آن شکست خورد. پس از آن حمله نظامی منتفی شد و جنگ روانی و جنگ اطلاعاتی جایگزین گردید بطوری که احتمالا تا 15 الی 20 سال دیگر آمریکا برنامه برای حمله نظامی ندارد.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی