بازدید 3413
۲
سکوهای خشمگین دست از سر کاپیتان برنمی دارند

آیا زمان رفتن رحمتی از استقلال رسیده است؟

کد خبر: ۸۸۹۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ 04 April 2019

استقلال با از دست دادن ۲ امتیاز حساس دیگر باز هم از رویای قهرمانی و صدرنشینی عقب مانده، اما فصل هنوز به پایان نرسیده است و حواشی برای آبی ها ادامه خواهد داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از سوت پایان بازی با سایپا، وینفرد شفر دوشادوش فرزند خود ساشا به سمت تونل ورزشگاه آزادی می‌رفت؛ لحظه‌هایی که شاید شبیه به پایان مسابقه استقلال برابر پدیده در فصل گذشته بود. وقتی که آبی‌ها در قطع امید از علیرضا منصوریان سرمربی جوان شان سنگ تمام گذاشتند، اما این بار سیبل حمله‌ها نه سرمربی که دروازه بان با تجربه استقلال بود. 

مهدی رحمتی که با لباس مشکی خود را به جمع رسانده بود سعی در دلداری دادن به آن‌ها داشت. در شرایطی که مهدی رحمتی یکی از بهترین فصل‌های خود را در لیگ پشت سر گذاشته است، بخشی از هواداران استقلال او را به واسطه شکست در دربی ۱۰ فروردین مورد محاکمه قرارداده و حکم را بعد از توقف برابر سایپا اجرایی کردند؛ در حالیکه رحمتی داخل زمین نبود و از روی نیمکت شاهد نمایش سیدحسین حسینی رقیب خود درون دروازه استقلال بود. آنچه باعث خشم هواداران علیه رحمتی شده است، شیوع شایعه‌ای است که او را عامل زدن پنالتی نا فرجام توسط اسماعیلی معرفی کرده است.

رحمتی که تصاویر ناخوشایندی از او در حال گفتگو با یکی از لیدر‌های استقلال بعد از پایان دربی منتشر شده است، روز گذشته روی نیمکت استقلال قرار گرفت و از روی نیمکت بازی را تعقیب کرد. او در همه لحظات سوژه عکاسانی بود که در زاویه‌های مختلف درانتظار ثبت لحظه‌ای از او بودند که در منتهی علیه نیمکت قرار گرفته بود. رحمتی در دقایق پایانی توانایی نشستن روی نیمکت را نداشت و ایستاده بازی را تماشا کرد، اما در نهایت هم تیمی‌های او موفق به گلزنی برابر سایپا نشدند و سایپا حتی می‌توانست در لحظه‌های آخر برنده دیدار باشد.

در پایان مسابقه و در شرایطی که استقلال ۲ امتیاز حساس را برای رسیدن به کورس قهرمانی از دست داد، هواداران خشمگینی که به دنبال قربانی بودند، رحمتی را مورد حمله قرار دادند. نکته آنکه فرشید اسماعیلی با حضور ۲۰ دقیقه‌ای در زمین نمایش دلپذیری ارائه کرد و با پاس کلیدی که به حمله وران استقلال رساند، می‌توانست تیم را صاحب گلی کند که در نهایت باعث شعف هواداران استقلال بشود. او با این نمایش اندکی بار انتقادات را از روی شانه‌های خود برداشت، اما از آنجا که خشم از تساوی در ورزشگاه جاری بود، این اشعه نابود کننده عصبانیت دست جمعی متوجه رحمتی شد که با لباس مشکی و کلاه کشیده تا ابرو و کوله‌ای بر پشت سوژه مناسب برای حمله بود.

سر دادن این شعار‌ها از سوی یک جایگاه خاص پیش از شروع مسابقه و تا پایان آن در شرایطی که استقلال هنوز ۶ هفته تا پایان لیگ و ۴ هفته تا پایان لیگ قهرمانان آسیا فرصت دارد، برای بسیاری از هوادارانی که البته روی سکو‌ها حاضر نیستند، تاسف آور بود به ویژه آنکه در بین دو نیمه مسابقه بخش دیگری از سکو‌ها که به نظر می‌رسید منفعت استقلال را بیش از هر چیز دیگری مد نظر قرار دادند، در بین دو نیمه به این موضوع واکنش نشان دادند. به ویژه آنکه هدف این شلیک‌های قطع نشدنی، بازیکنی است که یک چهره معمولی در استقلال نیست و سال‌ها با پیراهن شماره یک در جمع آبی‌ها درخشیده است.

کسی که حالا به واسطه حضور طولانی در استقلال باید بار ناکامی را روی دوش خود بکشد. جالب اینکه بخشی از هواداران استقلال متعصب و احساساتی در پایان هر نتیجه بد یک سوژه را مورد حمله قرار می‌دهند. از حمله به مدیریت ورزش و استقلال در ابتدای فصل تا امروز که به نظر می‌رسد بازیکنان و البته کادرفنی مقصر نتایج ضعیف تلقی می‌شوند

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
همان موقع که ازتیم ملی خداحافظی کردبایدازاستقلال هم میرفت
رحمتی زیادی در استقلال مانده است!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار