بازدید 3092

تیم امیدعراق برای صدرنشینی درخاک ایران طلا جایزه گرفت

کد خبر: ۸۸۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ 04 April 2019

وزارت ورزش عراق در اقدامی جالب دو هفته بعد از درخشش امیدهای فوتبال این کشور در تهران، و صدرنشینی در حضور ایران پاداش ویژه ای برای اعضای این تیم در نظر گرفت تا نشان دهد این موفقیت مقدماتی چقدر برای شان مهم بوده است .

به گزارش تابناک ورزشی، امیدهای عراق در مرحله نخست انتخابی المپیک 2020 توکیو و قهرمانی زیر 23 سال آسیا موفق شدند با دو برد و یک تساوی برابر ایران میزبان این مرحله با خیال آسوده به عنوان صدرنشین گروه جواز صعود به مرحله نهایی را دریافت کردند.

در پی این موفقیت شیرین وزارت ورزش عراق تصمیم به تقدیر از اعضای این تیم گرفت. رسانه های بغداد با انتشار تصاویری از بسته در نظر گرفته شده برای بازیکنان و مربیان المپیکی این کشور که توسط عادل عبدالمهدی وزیر ورزش این کشور تامین شده است از اهدای یک سکه طلای ضرب شده به همراه یک عدد ساعت مچی گران قیمت به اعضای تیم امید عراق خبر دادند.

این درحالی است که عراق اسپورت مدعی شد وزیر ورزش این کشور در دیدار با روسای فدراسیون فوتبال عراق آمادگی خود برای تامین بودجه ویژه برای حمایت و آماده سازی امیدهای این کشور برای صعود به المپیک 2020 توکیو را اعلام کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل