بازدید 3941
۱

هدیه مهم بنیاد علوی به مردم سیل زده ایران

کد خبر: ۸۸۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳ 04 April 2019

بنیاد علوی، سیمان مورد نیاز برای بازسازی خانه‌های آسیب دیده از سیل در روستاها و شهرهای کوچک استان‌های گلستان و مازندران را تامین خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، بر اساس اعلام بنیاد علوی، این بنیاد در ادامه‌ی کمک‌های خود به مردم سیل‌زده‌ی کشور، 100.000 تن سیمان به ارزش 160 میلیارد ریال را برای بازسازی خانه‌های آسیب دیده از سیل، در روستاها و شهرهای کوچک استان‌های گلستان و مازندران اختصاص خواهد داد.
بنیاد علوی که بلافاصله پس از شروع سیل در مناطق مختلف کشور با ارسال اقلام ضروری مورد نیاز به کمک هموطنان شتافته است، تا کنون چندین تن مواد غذایی، 500.000 بطری آب آشامیدنی، و چند ده‌هزار پتو و وسایل گرمایشی و سایر وسایل مورد نیاز مانند چکمه، چراغ قوه، بیل، جلیقه‌ی نجات و ... را به مناطق سیل‌زده‌ی استان‌های مختلف ارسال کرده است.
همچنین اختصاص یک میلیارد ریال به استانداری گلستان جهت پرداخت هزینه‌های ضروری و نیز اختصاص 150میلیارد ریال وام یارانه‌دار جهت ایجاد اشتغال در مناطق سیل‌زده‌ی استان‌های گلستان و مازندران از دیگر اقدامات بنیاد علوی در روزهای اخیر است. 

تعداد زیادی از کسب و کارهای کوچک در این دو استان بر اثر سیل آسیب دیده اند که در میان آنها چندین مجموعه مردمی و تعاونی پرورش اسب در آق قلا و روستاهای اطراف دیده می شوند. کسب و کار گروه زیادی از مردم ترکمن به پرورش اسب های مسابقه و همچنین تربیت این گونه محبوب ایرانی گره خورده است که در سیل اخیر آسیب های عمده ای به چندین مجموعه و اسطبل وارد شده و چندین راس نیز تلف شده اند.

هدیه بنیاد علوی به مردم سیل زده ایران

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چرا ازن پولها باید به این سازمان ها برود در صورتزکه اگر انباشت این پولها در جای درست هزینه می شد نیاز نبود که حالا اینها هدیه بدهند .
مگر می شود پول مملکت را هدیه داد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل