بازدید 8637
سوژه

بهترین‌خریدپرسپولیس درنیم‌فصل‌دوم با 10درصد قیمت‌بودیمیر!

محمد نادری که تا همین چندماه پیش گمنام بود، به همراه احمد نوراللهی بهترین بازیکنان پرسپولیس در دربی بودند. این بازیکن بازی به بازی در حال بهتر شدن است. او هم می تواند در خط دفاعی بازی کند و هم در جناح چپ. آسیب دیدگی شایان مصلح و محمد انصاری این فرصت را به نادری داده تا در جناح چپ هنرنمایی کند
کد خبر: ۸۸۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱ 03 April 2019

شاید برای بسیاری این سوال وجود داشته باشد که بهترین خرید پرسپولیس بعد ازباز شدن پنجره های نقل و انتقالاتی کدام بازیکن بوده است؟ اکثر خریدهای پرسپولیس نشان داده اند که بازی به بازی با تیم هماهنگ تر می شوند و می توانند به بازیکنان کلیدی و باکیفیتی در تیم تبدیل شوند.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی ترابی هر مسابقه در حال بهتر شدن است و در دیدار برابر استقلال با وجود آنکه نخستین دربی خود را تجربه می کرد اما عملکرد نسبتا خوبی از خود نشان داد و تک گل تیمش هم با ارسال خوب او به ثمر رسید.

اما محمد نادری که تا همین چندماه پیش گمنام بود، به همراه احمد نوراللهی بهترین بازیکنان پرسپولیس در دربی بودند. این بازیکن بازی به بازی در حال بهتر شدن است. او هم می تواند در خط دفاعی بازی کند و هم در جناح چپ. آسیب دیدگی شایان مصلح و محمد انصاری این فرصت را به نادری داده تا در جناح چپ هنرنمایی کند و می توان او را به همراه ترابی تا الان بهترین خریدهای پرسپولیس دانست.

بهترین خریدپرسپولیس در نیم فصل دوم با 10درصد قیمت بودیمیر!

انتظارات از سروش رفیعی بسیار بالا است. او در دیدار برابر نساجی و البته در دربی عملکرد خوبی از خود نشان داد و به نظر می رسد که رفته رفته به روزهای اوجش نزدیک می شود. اگر سروش در پرسپولیس راه افتد می تواند زمینه را برای قهرمانی سرخ پوشان در لیگ برتر مهیا کند.

ماریو بودیمیر که جایگزین گادوین منشا در ترکیب سرخ پوشان شده ، به رغم هزینه بسیار هنگفت باشگاه هنوز نتوانسته توانایی های خود را نشان دهد. به نظر می رسد که این بازیکن کروات به جای گل زدن بیشتر دوست دارد که پاس گل بدهد و شاید این باعث شود که جایگاهش را در ترکیب اصلی از دست دهد. همچنین مهدی شیری نشان داد که در پرسپولیس در کارهای دفاعی بسیار خوب و مطمئن است اما او به ندرت نفوذ می کند و هنوز نتوانسته نشان دهد که جایگزین خوب و با کیفیت برای بازیکنانی چون صادق محرمی و رامین رضاییان و یا حتی  ماهینی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار