بازدید 3149
روبرت پیرس:

امباپه سال دیگر قطعا بازیکن رئال مادرید است

کد خبر: ۸۸۹۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴ 03 April 2019

ستاره فرانسوی سابق آرسنال معتقد است کیلیان امباپه اگر امسال راهی رئال نشود، سال بعد قطعا پیراهن این باشگاه را به تن خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، کیلیان امباپه را مهمترین گزینه رئال برای تقویت خط حمله می‌دانند، اما پی اس جی تحت هیچ شرایطی راضی به از دست دادن ستاره جوان خود نیست. امباپه تا به اینجا با زدن ۲۷ گل پس از مسی شانس دوم کسب کفش طلاست و پیشرفت خارق العاده‌ای در یکی دو سال اخیر داشته است. بسیاری معتقدند که او بالاخره پیراهن رئال را به تن خواهد کرد.

روبرت پیرس از جمله این افراد است. ستاره سابق آرسنال و ویارئال در پاسخ به سوالی در مورد امباپه گفت: «معتقدم امباپه به درجه‌ای از بلوغ رسیده است که به رئال برود. او اگر امسال نرود، سال دیگر قطعا او را با پیراهن رئال خواهیم دید. امباپه بازیکن بسیار خوبی است و کیفیت بالایی دارد. او در عین جوانی بسیار باهوش است و می‌داند در زمین فوتبال چه کاری باید انجام دهد. در پی اس جی تبدیل به یک ستاره بزرگ شده و خوب هم گلزنی می‌کند.»

پیرس ادامه داد: «البته باید در مورد او هنوز محتاط بود. بین پی اس جی و رئال، تفاوت بزرگی وجود دارد و این دو قابل مقایسه نیستند. در رئال فشار‌ها بسیار بسیار بیشتر است و هواداران این تیم توقع بالایی از ستاره‌های شان دارند. امباپه در پی اس جی فشار هوادار را روی خود حس نمی‌کند، ولی در رئال همه چیز متفاوت است. او آینده‌ای درخشان دارد و در رئال تبدیل به فوق ستاره خواهد شد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار