بازدید 9887
۱

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ چهارشنبه ۱۴ فروردین ۹۸

با پایان یافتن تعطیلات مرسوم نوروزی در ایستگاه «سیزده به در»، موج بزرگ بازگشت از سفرهای نوروزی در کشورمان آغاز شده و انتظار می رود، ساعت به ساعت و روز به روز شدت بگیرد؛ فرصتی که با هوای آفتابی و مطبوع همراه شده و از این روی، مهم توصیه به رانندگان و مسافران، رعایت قوانین و مقررات برای داشتن سفری ایمن است. این توصیه از آن روی مهم است که...
کد خبر: ۸۸۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ 03 April 2019

از جمله خبر‌هایی که در نوروز بسیاری مشتاق دانستن درباره‌اش هستند و سعی می‌کنند، آگاهی به روزی از آن داشته باشند، اخبار مرتبط با وضعیت آب و هوایی نقاط مختلف کشور و وضعیت ترافیکی جاده‌هاست. از این روی، «تابناک» تلاش خواهد داشت برای رفاه حال مسافران پرشمار نوروزی در کشورمان، روزانه اخبار مرتبط با این دو حوزه را در بسته‌ای ویژه در اختیارتان گذارد.

به گزارش «تابناک»؛ با پایان یافتن تعطیلات مرسوم نوروزی در ایستگاه «سیزده به در»، موج بزرگ بازگشت از سفرهای نوروزی در کشورمان آغاز شده و انتظار می رود ساعت به ساعت و روز به روز شدت بگیرد. فرصتی که با هوای آفتابی و مطبوع همراه شده و از این روی مهم توصیه به رانندگان و مسافران، رعایت قوانین و مقررات برای داشتن سفری ایمن است.

این توصیه از آن روی مهم است که می دانیم بر اساس آمار و ارقام، تعطیلات نوروزی موعد شکل گیری عمده تصادفات جاده ای در کشورمان است و یکی از پیک های این دست اتفاقات در نوروز، در موج بازگشت شکل می گیرد. بازگشت هایی که به دلیل شتاب رانندگان یا خستگی ناشی از سفر و تعطیلات و خواب آلودگی و مسائلی از این دست، گاه به رویدادهایی جبران ناپذیر گره می خورد.

اتفاقاتی که لازم است برای پیشگیری از وقوعشان هر یک به سهم خود کوشا باشیم و با توصیه به عزیزانمان که در سفر هستند یا قصد سفر دارند، نکات ایمنی را به ایشان توصیه کنیم.

آخرین وضعیت ترافیک

سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی محور‌های مواصلاتی گفت: در استان کردستان، محور مریوان ـ سنندج بارش باران گزارش شده است. همچنین در محور خلخال ـ اسالم در استان اردبیل نیز به دلیل کولاک، رفت و آمد با زنجیر چرخ انجام می‌شود.

وی در ادامه از ترافیک سنگین در محور‌های شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده‌های کارسالار ـ تونل شیرگاه و گرزین خیل خبر داد و گفت: در محور قزوین ـ کرج و کرج ـ تهران نیز ترافیک در طول محور پرحجم و روان است. همچنین در مسیر شمال به جنوب آزادراه قزوین ـ رشت محدوده عوارضی قزوین ترافیک نیمه سنگین و در طول محور پرحجم و روان است. محور هراز نیز همچنان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بازگشایی محور کهریزک نرسیده به پل قاسم آباد در هر دو مسیر طی امروز صبح خبر داد و افزود: جاده قدیم کرج به قزوین (محدوده تهراندشت) در استان البرز و محور‌های اراک ـ فرمهین و خنداب ـ ملایر نیز بازگشایی شده‌اند.

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ چهارشنبه چهاردهم فروردین ۹۸

آخرین وضعیت آب و هوا

بر اساس اطلاعیه‌ای که سازمان هواشناسی کشورمان صادر کرده، از بعدازظهر جمعه ۹۸/۰۱/۱۶ سامانه بارشی جدیدی وارد کشورمان خواهد شد و طی روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده در سطح کشور فعال خواهد بود.

بنابراین، پیش بینی می‌شود، در غرب و جنوب غرب کشور شامل استان‌های کرمانشاه، ایلام، شمال و شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، شمال فارس بارش باران بین ۲۵ تا ۳۵ میلی متر رخ دهد. همچنین با حرکت این سامانه به سمت شمال شرق کشور از بعدازظهر شنبه تا بعد از ظهر روز یکشنبه بارش باران در استان‌های خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات سمنان، ارتفاعات تهران و البرز بین ۲۰ تا ۳۵ میلی متر برآورد می‌شود.

با توجه به سیلاب و بارش‌های شدید سامانه قبلی توصیه می‌شود که سازمان‌های مرتبط با مدیریت منابع آب تمهیدات لازم را برای حفظ ایمنی و کاهش ریسک مخاطرات ناشی از سیلاب احتمالی به عمل آورند.

وضعیت جوی استان‌های کشور برای امروز و دو روز آینده این گونه پیش‌بینی می‌شود؛

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ چهارشنبه چهاردهم فروردین ۹۸آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ چهارشنبه چهاردهم فروردین ۹۸آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ چهارشنبه چهاردهم فروردین ۹۸
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
باسلام .حدود بیست سال پیش در مورد تامین نشدن آب کشاورزی اصفهان و بخصوص شرق اصفهان .و اکولوژی محیط منطقه اصفهان تا فلات مرکز را نوشتم .ولی دریغ از یک گام برداشتن حاکمان ، در رد یا قبول حداقل پی گیری.اکنون هرز رفتن آب شیرین بسمت دریا و ایجاد خسارات مالی و جانی .همچنان سد زاینده رود با حدود 1/5 ظرفیت آّب مخزنی فعال است.آّب گیری نشد ظرفیت کامل نشد و نخواهد شد .پیشنهاد مجدد اینکه حد اقل( تونلهای بهشت آباد)1و2و3 با تمهیداتی و بازه زمانی دوره ای ، بسمت سد زاینده رود گشوده شود.و سه تونل دیگر نیز طراحی و اجرا شود.حیف آب شیرین و نعمت الهی که به هدر رفت و خواهد رفت .اگر عزم ملی و غیرت میهن پرستی در دستان صاحب منسبان حکومتی شعله ور است .این پروژه پیشنهادی این حقیر مهندس بچه کشاورز 55 ساله شرق اصفهان را حداقل عنایتی فرمایید.آحیاء 420 کیلومتر زاینده رود تا تالاب گاو خونی. یعنی احیاء فلات مرکز .یعنی رفع بیکاری.یعنی آبادانی. یعنی کاهش بیابان زایی.یعنی احیاءمحیط زیست.یعنی جلو گیری از هدر رفتن آّب ّباران و برف بسمت کارون و دریا.یعنی سیراب گشتن سفره های زیر زمینی منطقه شرق اصفهان.یعنی احیاء شدن قناتهای یزد و چاهای یزد .و ...............خدایا شاهد باش که من از این طریق سعی نمودم سخن خود را برسانم.امید است اگر خواننده. مطلب را صالاح دانست .به تصمیم گیران و حاکمان صاحب قدرت و موقعیت برساند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی