بازدید 3824

بارش باران و ریزش آوار در ملایر 2 کشته داد

کد خبر: ۸۸۸۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ 02 April 2019
رییس جمعیت هلال احمر ملایر گفت: بر اثر ریزش آوار ناشی از بارندگی‌های شدید ۴۸ ساعت گذشته، ۲ تن در روستای «میشن» این شهرستان جان خود را از دست دادند.
 
به گزارش «تابناک» حسن آبخو روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: این حادثه بامداد امروز سه شنبه در روستای میشن رخ داد و یک واحد مسکونی بر اثر ریزش شدید باران فرو ریخت.

وی بیان کرد: پس از اطلاع از این حادثه بی درنگ ۲ تیم عملیاتی هلال احمر به همراه تیم‌های آتشنشانی و اورژانس به محل اعزام شدند.

رییس جمعیت هلال احمر ملایر ادامه داد: در این حادثه ناگوار یک مرد ۴۲ ساله و یک زن ۳۵ ساله زیر آوار ماندند و جان خود را از دست دادند و تیم‌های امدادی پس از تلاش فراوان اجساد آن‌ها را از زیر آوار بیرون آوردند.
آبخو رعایت نکردن نکات ایمنی در ساخت و ساز و فرسودگی زیرین بنا را موجب این حادثه دانست و گفت: تمام توصیه‌های لازم به مردم داده شد که در صورت فرسوده بودن و آسیب دیدن بنا از منازل خود خارج شوند.
وی تاکید کرد: با توجه به تداوم بارش‌ها و آسیب دیدن بسیاری از منازل مسکونی بویژه در روستاها، نیاز است مردم موارد ایمنی را رعایت کرده و نسبت به تخلیه منازل خود اقدام کنند.
آبخو اظهار داشت: در این راستا از سوی ستاد مدیریت بحران شهرستان چند روستا که در مسیر رودخانه‌ها قرار دارند و در خطر آبگرفتگی هستند، دستور تخلیه آن‌ها صادر شد و تیم‌های عملیاتی امداد و نجات نیز آماده ارایه هرگونه خدمت است.
به گزارش ایرنا، طی ۲ روز گذشته یکهزار و ۴۰۰ واحد مسکونی بر اثر ریزش شدید برف و باران در شهرستان ملایر آسیب جدید دید و یا تخریب شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر