بازدید 3531

سپاهان هم پنالتي خراب كرد اما ازاستقلال سبقت گرفت

کد خبر: ۸۸۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳ 31 March 2019

هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال ايران، از ساعت 17:45 امروز (یکشنبه) با دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان خاتمه یافت که این دیدار با پیروزی نزديك یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.

به گزارش تابناك ورزشي، عزت‌الله پورقاز در دقیقه 43 و روی توپ برگشتی از پنالتی از دست رفته استنلی کی‌روش، تک‌گل سپاهان را به ثمر رساند. سپاهان موقعیت های پرشماری را در نیمه دوم و نیمه اول از دست داد. شاید کمی بدشانسی می توانست آنها را مانند دربی اصفهان با تساوی از زمین خارج کند ولی امیرقلعه نویی قطعا بی دقتی های مهاجمانش را فراموش نمی کند و به احتمال فراوان در کنفرانس خبری هم به آنها اشاره خواهد کرد.

با این نتیجه، زردپوشان اصفهانی با 46 امتیاز و تفاضل گل کمتر از تراکتورسازی، به جایگاه سوم جدول رسیدند و جای استقلال را در این رده گرفتند. نفت هم با 18 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد. موعود بنیادی‌فر داور این بازی بود و فرشید پاداش و صادق صادقی از نفت مسجدسلیمان را با کارت زرد جریمه کرد.

شرح گل

سپاهان - نفت مسجدسلیمان (1-0): در دقیقه 42 سپاهانی ها روی پاس شهباززاده به استنلی کی روش که در میانه راه به دستان کولیبالی برخورد کرد، صاحب ضربه پنالتی شدند. ضربه پنالتی اما گل نشد ولی در برگشت خیلی زود طلایی پوشان روی ارسال مهرداد محمدی که با دخالت شهباززاده در دهانه دروازه به عزت پورقاز رسید، گل اول بازی را توسط مدافع ترکمن خود ثبت کردند. او بعدازگل شادي نكرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی