بازدید 8212
خبر

اكبرمحمدي رييس كميته جوانان فدراسيون فوتبال شد

اكبر محمدي كه در مراحل پاياني تحصيلات مقطع دكترا قرار دارد، سوابق درخشاني در حوزه برنامه ريزي و استعداديابي ستاره هاي فوتبال داشته است و چندين بازيكن تراز اول كنوني تيم ملي مانند آزمون و جهانبخش شاگرد او بوده اند.
کد خبر: ۸۸۸۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱ 31 March 2019

تازه ترين حكم مهدي تاج امروز صادر شد و اكبر محمدي به رياست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال منصوب شد. سالها بود كه تغييرات در اين كميته بعنوان يك نياز احساس مي شد.

به گزارش تابناك ورزشي، بعد از کنار رفتن فریدون معینی بازنشسته از ریاست این کمیته مهم و كليدي فوتبال ايران امروز ريس فدراسيون ايران با معرفی سرپرست جدید تحولات و جوان سازي مجموعه متبوعش را وارد فاز تازه ای كرد. اكبر محمدي كه در مراحل پاياني تحصيلات مقطع دكترا قرار دارد، سوابق درخشاني در حوزه برنامه ريزي و استعداديابي ستاره هاي فوتبال داشته است و چندين بازيكن تراز اول كنوني تيم ملي مانند آزمون و جهانبخش شاگرد او بوده اند.

اكبرمحمدي رييس كميته جوانان فدراسيون فوتبال شد

امروز بعد از سال ها ریاست فریدون معینی بر کمیته جوانان فدراسيون پايان يافت و سرانجام او از سمت خود کنار رفت تا موج تغییرات در فدراسیون به این کمیته نیز کشیده شود. با گذشت چند هفته از این اتفاق و رفتن معینی، مهدی تاج امروز سرپرست جدیدی برای کمیته جوانان منصوب و معرفی کرد.

اکبر محمدی سرمربی سابق تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران همین طور مربی تیم های باشگاهی دسته اول و لیگ برتری همچون سایپا، مس، خونه به خونه و ... از سوی رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست کمیته جوانان منصوب و مشغول به کار شد. ظهر امروز اکبر محمدی در حضور سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال حکم خود را از مهدی تاج دریافت کرد تا رسما فعالیت خود در کمیته جوانان را آغاز کند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی