نبض خبر؛

آیا سد زاینده‌رود در حال سرریز شدن است؟

کد خبر: ۸۸۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳ 30 March 2019
تعداد بازدید : 16972
 
بازدید 39487
علی رغم بارش‌های خوب اخیر اما ذخایر سد زاینده رود همچنان در وضعیت نامطلوبی است و حدود 20 درصد از ظرفیت سد پر شده است. تصاویر این سد را در تابناک می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
یکشنبه و دوشنبه پر میشه
چرا اب اضافی را از کارون به زاینده رود منتقل نمی کنند
عقل که نباشد یک سد سر ریز شده یک سد خالی ولی مردم زنجیره انسانی دور کارون تشکیل می دهند تا سیل چندین روستا را ببرد یا اب اضافی بریزه تو دریا چرا اب اضافی منتقل نمیشه
فقط 20 درصد. خدایا خشکسالی کی دست از سر ایران بر میدارد. هنوز ایران هنوز خیلی از تراز آبی خود عقب است. خدا کند کشور دوباره وارد موج خشکسالی نشود.
فقط 20 درصد. خدایا خشکسالی کی دست از سر ایران بر میدارد. هنوز ایران هنوز خیلی از تراز آبی خود عقب است.
فقط 20 درصد. خدایا خشکسالی کی دست از سر ایران بر میدارد. هنوز ایران هنوز خیلی از تراز آبی خود عقب است. خدا کند کشور دوباره وارد موج خشکسالی نشود. این مسئولین ما انقدر بی عرضه و بی برنامه هستند که با یک سیل چشمشان ترسیده و برای حفظ پست مدیریتشان فقط فکر امروز هستند و برنامه ریزی بلند مدت ندارند.
ان شاء الله که تمام سدهای روی زاینده رود را سیل بشکند.
زمینهای مرغوب کشاورزی اصفهان خشکانده شود ....آب شرب چند استان از زاینده رود تامین شود (البته با اگر و اما و افت شدید فشار و پمپ های خانگی) ... طرحهای برداشت کورکورانه و هر روزه در بالادست بر این رود نحیف مصوب شود ... آنطرف چند هزار میلیون متر مکعب به خلیج فارس بریزد...
سالیان گذشته مردم و مخصوصا نمایندگان استان خوزستان با جار و جنجال زیاد اجازه انتقال درصد کمی از آب کارون را به زاینده رود ندادند و حالا باید میلیاردها تومان خسارت سرریز شدن آب سدهای استان خوزستان را دولت از جیب من و شما بپردازد. تنگ نظری و کوتاه فکری تا کجا؟؟؟
تابناک من این سد رو از نردیک دیدم.تاج این سد خیلی بلنده. این حجم آب حداقل ۶۰تا۷۰ درصد ظرفیته.
بهتره که با سوراخ کردن زمین اب ها را نفوذ دهید تا در وسط سال مشکل اب نباشد . مثلا در اردبیل تقریبا سفره های زیرین خالی شده ولی اگر نفوذ دهید وضع عادی میشود.
با سلام. خوب اگه وضعیت سد بحرانی هست چرا خروجی سد راکم نمیکنند
یه نفر نبود راه کانلی از لرستان بکشند و به سد زاینده رود بریزن
ح