بازدید 7877

دستورات جدید فرمانده کل سپاه در گلستان‌

کد خبر: ۸۸۸۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵ 30 March 2019
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تصمیم‌های لازم برای خروج و تخلیه سیلاب از منطقه گرفته شده و با اقدامات دیگر باید جلوی ورود سیلاب جدید را به مناطق مسکونی و زمین‌های زراعی بگیریم.
 
به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم سردار سرلشکر عزیزجعفری ظهر امروز بعد از بازدید از مناطق سیل‌زده استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تصمیم‌های لازم برای لایروبی رودخانه‌های قره‌سو و گرگانرود و همچنین کانال‌های سه‌گانه‌ای که از شهر گمیشان عبور می‌کند، گرفته شد.

وی با اشاره به بارش باران در روز‌های آینده در استان گلستان افزود: اقداماتی نیز باید شروع شود تا جلوی ورود مجدد سیلاب به مناطق مسکونی و اراضی کشاورزی مردم گرفته شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: لایروبی رسوبات این کانال‌‎ها و دهانه رودخانه‌ها زمان زیادی می‌بَرد و کار سختی است.

وی با بیان اینکه شیب کم منطقه سبب کندی خروج سیلاب شده است، گفت: به دلیل شیب کم آب با سرعت کمی تخلیه می‌شود با اینحال یکی از مهم‌ترین اقدامات ما باید جلوگیری از ورود آب‌های جدید به این مناطق باشد.

سردار سرلشکر پاسدار جعفری با بیان اینکه زمین منطقه از آب اشباع شده است، گفت: با توجه به اینکه در روز‌های آینده بارش باران را در این منطقه خواهیم داشت و آب شدن برف‌ها، باید جلوی ورود سیلاب‌های جدید را بگیریم و این آب‌ها به مناطقی که زمین‌های کشاورزی و منازل مسکونی نیست، هدای شود.

وی بیان داشت: این تصمیم نیازمند تجهیزات جدیدی است که باید به منطقه اعزام شود و اقدامات موردنیاز نیز امشب یا صبح فردا آغاز خواهدشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی