نبض خبر؛

برف دماوند مسافران نوروزی را زمین‌گیر کرد

کد خبر: ۸۸۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴ 29 March 2019
تعداد بازدید : 2608
بازدید 7118
۸
جبهه هوای تشکیل شده در البرز مرکزی و حوالی قله دماوند یکباره مسافرین را زمین‌گیر کرد. اگرچه بارش‌ها در تهران به شکل بارش بهاری بود اما ابرهای سیاه منطقه دماوند، برفی سنگین را در مسیرهای کوهستانی تهران ایجاد کردند. سرشب بود که پلیس اعلام کرد هراز بسته شده و مسافران از فیروزکوه ، با احتیاط و لوازم ایمنی چون زنجیر چرخ سفر کنند. بارش برف شدید اما خیلی سریع به دماوند رسید و حالا بسیاری از مسافران در تپه های مشرف به دماوند در نزدیکی اتوبان پردیس گیر کرده اند و امدادرسانی هم با سرعت کمی در حال انجام است چون شدت بارش برف در آبعلی، دماوند و پردیس بقدری است که اجازه سرعت در بازسازی جاده‌ها را به امدادگران نمی‌دهد و نداشتن زنجیر چرخ در این یخ‌زدگی ، به چالشی بزرگ در جاده‌های منتهی به تهران بدل شده است. تصاویر ثبت شده از طوفان شب گذشته را می‌بینید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
هر غلطی می کنید که نباید لزومآ کسی اونجا باشه
عادت زشتی داریم. نشسته تو ماشین موبایل بدست داره با بخاری ماشین حال می کنه قصد برگشت هم نداره و متوقع هم هست
لطف کنید به هشدار های هواشناسی و پلیس راه توجه کنید .
آیا همیشه کسی باید پاسخگوی مردم نادان باشد؟ از ابتدای تعطیلات پلیس تاکید کرد برای تردد در مسیرهای کوهستانی زنجیر چرخ داشته باشید. این آقا فکر میکنه کوتاهی خودش را باید مسئولین پاسخ دهند.
سلام/ خوب عزیزم وقتی پیام می دهند که سفر نکنید که گوش شنوا/ انتظار دارید کمک برسه/ خودت حاضر نیستی به خودت کمک کنی/ آخر این چه انتظار ی است که ما داریم!!!
با عرض سلام ...این اقای که دنبال کمک هستیش مگر دیوانه هستید در شب

برفی وبارانی مسافرت می کنید . واقعا بعضی از ایرانیها بیکاراند .
بهت گفته بودن نرو وهشدار داده بودن حالا با قیافه حق به جانب کلیپ پر می کنی و می گی هیچ کس جوابگو نیست
بعضی ها انتظار دارن نیروهای امدادی همه جا و در هر لحظه حضور داشته باشن! باید در نظر داشته باشیم که نیروهای امدادی هم مثل ما آدمن و هم اینکه با مشکلات متعددی از کمبود نیرو تا امکانات مواجه هستن!
داداش با پراید میری مسافرت طلبکارم هستی که کسی کمک نمیکنه