بازدید 3831

منصوریان:ذوب‌آهن می‌توانست سپاهان را ببرد

کد خبر: ۸۸۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲ 26 March 2019

علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: این دیدار اولین بازی من در دربی اصفهان بود. کیفیت بازی در دو نیمه متفاوت بود، می‌دانستیم آن‌ها کار فیزیکی می‌کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، منصوریان در ادامه گفت: تیم ما مالک بازی بود، می‌توانستیم زود به گل برسیم، نزدیک ۱۰ضربه کاشته داشتیم که بی دقت بودیم، در نیمه دوم هم می‌توانستیم مسلط به بازی باشیم، اگر پنالتی گل می‌شد بازگشت ما به بازی خیلی سخت می‌شد، برگشتن به بازی در این مسابقه افتخار ما است. از بچه‌های تیم به لحاظ عملکرد فنی و تاکتیکی راضی هستیم و سعی می‌کنیم همین مسیر را ادامه دهیم.

سرمربی ذوب آهن در مورد عملکرد داور مسابقه گفت: در مورد عملکرد داور و اعلام پنالتی باید بگویم ما از ان صحنه دور بودیم، آن پنالتی را کمک داور مسابقه اعلام کرد، به اصل داوری اعتراضی نداریم، اگر پنالتی گل می‌شد و ما می‌باختیم هم به داور احترام می‌گذاشتیم. در مورد کارت زرد دومی که داور به عباسی داد، نمی‌دانم به چه علت این کارت را داد. به هر صورت ما حرفی نمی‌زنیم، ما در فولادشهر هم به پارس جنوبی باختیم، اما محکم پشت داوری‌ها هستیم تا داوری ما پوست اندازی کند. اگر کنار خط جنب و جوش دارم به خاطر این است که در تیمم جوان زیاد دارم و باید این انرژی را انتقال بدهم.

درگیری لفظی قلعه نویی و منصوریان/پرتاب نارنجک به زمین پس از هدر رفتن پنالتی کی‌روش

منصوریان در مورد نتیجه مساوی در دربی اصفهان گفت: نمی‌خواهم با حرف‌هایم به تیم سپاهان توهین کنم، اما عملکرد فنی می‌می‌طلبید برنده بازی باشیم. بازیکنان تیم ما مالکانه بازی کردند و از سپاهان نترسیدند، چون سپاهان مستقیم بازی می‌کرد نباید به آن‌ها این اجازه را می‌دادیم. با احترام به قلعه نویی که سرمربی من بوده است، اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

وی در خصوص امکانات ورزشگاه نقش جهان گفت: این ورزشگاه امکانات خیلی خوبی دارد، فقط امیدوارم مسیر‌های رفت و آمد ما را درست کنند، مثلاً سالن کنفرانس به پایین منتقل شود، اگر بخواهیم ۵ استادیوم در ایران نام ببریم ۲ ورزشگاه اصفهان را باید در بین آن‌ها نام ببریم، تیم‌های اصفهانی دغدغه غذا، هتل و ... ندارند، اگر بخواهیم سومین تیم را نام ببریم فکر می‌کنم فولاد خوزستان باشد، من در تیم قبلی خودم رول همه چیز را بازی می‌کردم، اما اینجا راحت سرمربی‌گری می‌کنم، فوتبال در اصفهان با استاندارد‌های فوتبالی انجام می‌شود.

سرمربی ذوب آهن در خصوص اعتراض اوساگوآنا بازیکن تیمش پس از تعویض گفت: اعتراض او هر علتی داشته باشد پسندیده نیست. اگر راضی نیست باید به خانه برود. او باید به صورت مالی تنبیه شود شاید مجاز نباشد که او را از لحاظ بازی تنبیه کنیم، بازیکن نباید به اصول باشگاه بی احترامی کند. اگر یکی دو نفر از آن‌ها را تنبیه کنیم همه با دسیپلین کنار می‌آیند.

منصوریان در ادامه گفت: همه می‌دانند که سپاهان از روی ارسال و ضربه کاشته به گل می‌رسد، تیم‌های قلعه‌نویی همیشه از لحاظ فیزیکی خیلی خوب بوده‌اند، در این بازی میانگین قدی ما از حریف بلندتر بود، ما با ۶ بازیکن روی کرنر می‌رفتیم، همیشه گفته‌ام نقطه قوت هر تیمی می‌تواند تبدیل به نقطه ضعف آن باشد.

منصوریان در خصوص وضعیت و عملکرد ارسلان مطهری مهاجم تیمش گفت: او روز‌های خوبی را پشت سر می‌گذارد، اما این روز‌ها نباید او را مغرور کند، او ۲ سال گذشته را از دست داد، اما از عملکرد او در تمرینات راضی هستیم، مطهری با نظم زندگی می‌کند و می‌تواند به تیم ما کمک کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی