بازدید 5037

قلعه‌نویی:پنالتی راگل نکردیم و تنبیه شدیم

کد خبر: ۸۸۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴ 26 March 2019

امیر قلعه‌نویی پس از تساوی یک - یک شاگردانش مقابل ذوب‌آهن اصفهان با تسلیت حوادث رخ داده اخیر در کشور اظهار داشت: وقتی از موقعیت‌ها استفاده نکنید باید تنبیه شوید. موقعیت‌های گلزنی از منطقه شش قدم و سه قدمی دروازه داشتیم و یک پنالتی خراب کردیم و همین باعث می‌شود که امتیاز از دست بدهیم. اگر موقعیت‌ها را از دست بدهید همینطور باید امتیاز هم از دست بدهید. ذوب آهن به غیر از ارسالی که از فاصله ۷۰ متری داشت، موقعیت دیگری خلق نکرده بود و توپ شدن این گل نیز برای من بسیار عجیب بود.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی سپاهان عنوان کرد: تیم ما از فضای مسابقه دور بود و باید این بازی را قبلاً انجام می‌دادیم، اما به هر حال عیب ندارد، ما سپاهان هستیم و باید همیشه به ما ظلم شود. البته باید از داوری با اینکه ما دو امتیاز از دست دادیم تشکر کنم، چراکه آن‌ها عملکرد خوبی در این بازی داشتند. همچنین از باشگاه ذوب‌آهن که پیش از این بازی بیانیه صادر کرد و پست گذاشت نیز تشکر می‌کنم.

وی در خصوص عملکرد خط دفاعی تیمش گفت: اگر ذوب‌آهن یک موقعیت ۵۰ درصد داشته بگویید شاید من ندیده‌ام. وقتی آن‌ها نتوانستند حتی یک موقعیت ۵۰ درصد بسازند یعنی ساختار دفاعی ما خوب بوده است. من به مدافعان تیمم گفتم که پشت به دروازه خطا نکنید، بین دو نیمه به سعید آقایی گفتم و بعد از آن هم به بختیار رحمان؛ اگر آن‌ها موقعیت ۵۰ یا حتی ۳۰ درصد داشتند به من بگویید. ما در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم، کومان در ۶ قدم نزد، سجاد هم همینطور و پنالتی را هم از دست دادیم. در نیمه اول هم چند خطا پشت محوطه جریمه آن‌ها داشتیم، نباید روی یک ارسال ۷۰ متری گل می‌خوردیم.

قلعه‌نویی در خصوص پنالتی‌ای که کی‌روش استنلی خراب کرد و اعتراض کومان پس از تعویض، گفت: بزرگترین بازیکنان دنیا نیز پنالتی‌هایشان را خراب کرده‌اند، بارسی، زیکو، پلاتینی و ... پنالتی خراب کردند، من تعجب می‌کنم در مورد چیز‌های خوب صحبت کنید. کومان چنین شخصیتی ندارد.

وی در مورد اینکه در نیم فصل دوم خط حمله تیمش زهردار نیست، گفت: در نیم فصل دوم شرایط امتیازی سخت می‌شود، اتفاقاً ما در ایجاد موقعیت‌ها نسبت به نیم‌فصل اول بهتر هستیم، اما این موقعیت‌ها تبدیل به گل نمی‌شوند، مقابل فولاد هم همینطور بود، وقتی ۳-۴ موقعیت تبدیل به گل نمی‌شوند باید تنبیه شوید.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد بیانیه باشگاه ذوب‌آهن پیش از دربی اصفهان گفت: فلسفه بیانیه ذوب‌آهن برای من مشخص نیست. ما در مورد چیز دیگری صحبت کردیم و آن‌ها بیانیه دادند. هرکسی جلوی سپاهان می‌رسد بیانیه می‌دهد، دستشان درد نکند، ذوب‌آهن یک بیانیه نداده بود، اما به سپاهان که رسید بیانیه داد، حتماً معادلاتی در ذهنشان بوده که آن‌ها را مجاب کرده بیانیه بدهند. شاید حساسیت‌هایشان روی سپاهان است، خدارا شاکرم بعد از بازی دیدم که خیلی خوشحال بودند و من فکر کردم آن‌ها قهرمان شدند.

قلعه‌نویی در خصوص جاری شدن سیل در چند منطقه کشورمان گفت: باید از همه نیرو‌هایی که مخلصانه کار کردند تشکر کنم، از مسئولین نه، از نیرو‌هایی که مخلصانه کار کردند و همینطور از مردم عزیزمان؛ اگر مدیران مملکت پیش از این اتفاقات تدبیر لازم را داشتند حوادث کمتر می‌شد، مردم ما مانند همیشه در صحنه بودند و نیازی به پیام نیست. سپاهان هم وظیفه‌اش را انجام داد و من فکر می‌کنم کار اخلاقی و ملی انجام داد، از همه مردم تشکر می‌کنم با اینکه امکانات ما نسبت به بقیه کشور‌ها کمتر است آن‌ها کمک کردند ما در کشورمان یا خشکسالی داریم، یا سیل داریم و نمی‌دانم چرا این اتفاق می‌افتد. به هر حال از همه کشورمان تشکر می‌کنم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی