بازدید 3760

روحانی: همه نیروها از ابتدا پای کار بوده‌اند

کد خبر: ۸۸۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷ 26 March 2019

رئیس‌جمهور در واکنش به برخی اظهار نظرها در فضای مجازی درباره علمکرد دولت در مدیریت شرایط بحرانی ایجاد شده در پی وقوع سیل در برخی استان‌های کشور، تاکید کرد: مردم توجه داشته باشند که همه نیروها اعم از دولتی و نیروهای مسلح از ابتدای امرپای کار بوده اند؛عده ای در فضای مجازی کاری انجام ندهند که هم اتهام، سخنی ناروا است و هم موجب مایوس کردن مردم می‌شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری در جلسه ستاد مدیریت بحران کشور که در ساختمان ریاست جمهوری برگزار شد، با تاکید بر لزوم حفظ جان مردم در جریان وقوع حوادثی نظیر سیل، اظهار کرد: پایداری و حفاظت از سدها یک اصل بسیارمهم برای دولت محسوب می شود که با اقداماتی که در وزارت نیرو به صورت منظم انجام شده و الان نیز در حال پایش شرایط این سدها هستند، امیدواریم با توجه به بارندگی های پیش رو هیچ مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.
وی همچنین بر لزوم تمرکز مدیریت در شرایط فعلی تاکید کرد و گفت: همه اعم از مردم و نیروهای مسلح باید هماهنگ با ستاد مدیریت بحران کار کنند. اینکه خدای نکرده برخی موارد بدون هماهنگی انجام می‌شود می‌تواند مشکل‌آفرین باشد.
رئیس جمهور با اشاره به وضعیت مناطق سیل زده شمال کشور خاطر نشان کرد: راه حل اصلی این است که تحرک رودخانه‌های اصلی که به دریای شمال میریزند را افزایش دهیم.
روحانی همچنین از ارتش و سپاه درخواست کرد که با توجه به توانمندی های خوبی که در زمینه تخلیه آب و کار مهندسی دارند هر چه سریعتر در تخلیه آب گلستان اقدام کنند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود درجلسه ستاد مدیریت بحران کشور در واکنش به برخی اظهار نظرها در فضای مجازی درباره علمکرد دولت در مدیریت شرایط بحرانی ایجاد شده در پی وقوع سیل در برخی استان‌های کشور، تاکید کرد: مردم توجه داشته باشند که همه نیروها اعم از دولتی و نیروهای مسلح از ابتدای امرپای کار بوده‌اند؛ عده ای در فضای مجازی کاری انجام ندهند که هم اتهام، سخنی ناروا است و هم موجب مایوس کردن مردم می شود.
رئیس جمهور با تقدیر از مردم به دلیل مشارکت در مدیریت بحران ایجاد شده و امدادرسانی‌های داوطلبانه خاطرنشان کرد: مردم در همه صحنه‌ها پر تلاش ظاهر شدند و در خط مقدم حضور داشتند که این به معنای وطن دوستی و ایمان آنها است.
روحانی با تاکید بر اینکه خسارات مادی ناشی از سیل جبران خواهد شد، گفت: در جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت درباره جبران خسارات وارده تصمیم گیری خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی