بازدید 3421
عضو هیات رئیسه مجلس:

حضور نمایندگان مجلس در سفر خارجی کذب است

کد خبر: ۸۸۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸ 26 March 2019

عضو هیئت رئیسه مجلس خبر منتشر شده مبنی بر اینکه نمایندگان در سفر خارجی هستند را تکذیب کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از خانه ملت احمد امیرآبادی فراهانی پیرامون انتشار خبری مبنی بر اینکه تعداد زیادی از نمایندگان در سفر خارج از کشور هستند، اظهار داشت: استاندار سابق گلستان که چنین خبری از قول وی منتشر شده بود، بیان چنین مطالبی را تکذیب کرده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: روز گذشته با تعداد زیادی از نمایندگان مجلس تماس تلفنی داشتم که اکثراً در حوزه‌های انتخابیه خود هستند، به خصوص نمایندگان استان هایی که بارندگی شدید دارند با حضور در حوزه انتخابیه خود، بر دستگاه‌های اجرائی، فرمانداران و استانداران نظارت می‌کنند.

وی افزود: هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بعد از تعطیلات نوروزی موضوعات رسیدگی به کار مردم در دستگاه‌های اجرایی را از طریق کمیسیون‌های تخصصی دنبال می‌کند.

امیرآبادی فراهانی ادامه داد: اکنون روسای کمیسیون‌های عمران و امور داخلی کشور در مجلس، موضوعات را رسیدگی می‌کنند و قطعاً گزارش‌های مربوطه را به هیات رئیسه مجلس ارائه می‌دهند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مطرح کردن این گونه حرف‌ها درست نیست و نمایندگان در کنار مردم بوده و هستند. با اکثر نمایندگان مجلس صحبت کردم و آن‌ها در حوزه انتخابی خود حضور دارند، اما اینکه گفته شود همه نمایندگان در سفر خارج هستند، درست نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر