بازدید 66862
گزارش تابناک از آخرین وضعیت ماجرای حذف مجری برنامه نود

فشار همه جانبه به فردوسی پور برای قبول پست مدیریتی در صداوسیما و کنار رفتن از جلوی دوربین / از پایان نامه دکتری عادل تا شاکیانی که ناگهان دوباره پیدا شدند! / تصمیم حذف کجا گرفته شده؟ / تشکیک جدی در نفوذ حرف رییس رسانه ملی در صداوسیما

میدان کشمکش عادل با مدیران بالادستی از ساختمان شبکه و حتی حصارهای طویل محوطه پهناور سازمان و تپه های اطرافش فراتر رفته و کم کم زندگی خصوصی فردوسی پور را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. گویا همه این اتفاق ها در جهت فشار مستقیم به خود اوست تا دست از سکوت بردارد و با گردن نهادن به تصمیم روسا ، به تغییرات عجیب چراغ سبز نشان داده و به قول خودِ عادل، فرزندش را با پست و مقام عوض کند! عده ای هم در شبکه های اجتماعی با طعنه به او گفته اند حتی الامکان از خانه بیرون نرود و دل به جاده نزند!
کد خبر: ۸۸۷۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰ 25 March 2019

حذف یکی از قدیمی ترین مجریان سیمای جمهوری اسلامی از آنتن برنامه ای که 20سال است همواره عنوان پربیننده ترین را به خود اختصاص داده ، پروژه کوچکی نبود که بشود با استفاده از سکوت رسانه ای تعطیلات نوروز هم از بزرگی موج خبری اش کاست.

به گزارش تابناک ورزشی، عواقب این تصمیم بحث برانگیز و خارج از عرف مدیر جوان شبکه سه که با واکنش های صورت گرفته ثابت شده است بدون هماهنگی قبلی با رییس سارمان بوده است، به سطوح مدیران سیاسی کشور رسیده و ماجرای حذف فردوسی پور می رود تا سوژه ای برای ورود نمایندگان مجلس به این ماجرا و بررسی جوانب پشت پرده این موضوع شود.

فشارهای رو به افزایش علیه منبع تصمیم عجیب

این نوع برخورد با مجری محبوب آن هم درست چند روز بعد از کسب آرای مردمی در جشنواره سیما، دستمایه حملات تندی از سوی اپوزیسیون نظام در رسانه های خارج نشین شده است و اظهار نظر های مردمی نیز حاکی از بازخورد به شدت منفی طبقات مختلف جامعه نسبت به این حذف ناگهانی است. در این میان تقلب صورت گرفته در مکانیزم دریافت و ثبت آرای مخاطبان تلویزیون هم مورد اشاره اغلب مخالفان قرار گرفته تا با استناد به آن، به مسایل سیاسی کلان تر در کشور حمله کنند، در حالی که می شد با کمی تدبیر از وقوع چنین موج بی دلیلی، جلوگیری کرد.

فشار همه جانبه به فردوسی پور برای قبول پست مدیریتی در صداوسیما و کنار رفتن از جلوی دوربین / از پایان نامه دکتری عادل تا شاکیانی که ناگهان دوباره پیدا شدند! / تشکیک جدی در نفوذ حرف رییس رسانه ملی در صداوسیما

علاقمندان عادل فردوسی پور نیز با هجوم به صفحه علی فروغی مدیر شبکه سوم سیما بیش از 77هزار کامنت و پیام زیر آخرین پست او گذاشته اند که اکثر قریب به اتفاق آنها انتقادی و با مضمون مخالفت به حذف مجری برنامه نود است. چنین حجمی از واکنش عمومی به یک رخداد در کمتر مورد مشابه و یا حتی کلان مملکت مشاهده شده است و نشان از ابعاد وسیع ماجرا برای متخصصان مباحث امنیت ملی دارد. همه اینها گوشه ای از پیامدهای یک تصمیم غیرکارشناسی و ضربتی است که حداقل پیش از اعمال آن، حتی همکاران شال در شبکه سه هم از آن بی اطلاع بوده اند.

بیشتر بخوانید

کنارگذاشتن قهری فردوسی پور از اجرای برنامه نود ، طی چند روز اخیر در کنار بحران جاری شدن سیل در نوار شمالی کشور به سوژه پررنگ شبکه های اجتماعی نیز تبدیل شده و انبوه واکنش های چهره های شاخص فرهنگی، ورزشی، سیاسی و هنری را در پی داشته است که بعضا تند و تیز بوده اند و برخی نیز «تحریم صداوسیما» را به عنوان راهکاری برای مقابله با تصمیمات خودسر مطرح کرده اند.

فشار جانبی به فردوسی پور برای پذیرش حکم مدیریتی

اما گویا همه این فشارها بجای تجدیدنظر در ماجرای برکناری فردوسی پور ، دردسرهای تازه ای برای این مجری کهنه کار و تحصیلکرده سیما ایجاد کرده است. 

به نظر می رسد میدان کشمکش عادل با مدیران بالادستی از ساختمان شبکه و حتی حصارهای طویل محوطه پهناور سازمان و تپه های اطرافش فراتر رفته است و کم کم زندگی شخصی و خصوصی فردوسی پور را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. گویا همه این اتفاق ها در جهت فشار مستقیم به خود فردوسی پور است تا دست از سکوت بردارد و با گردن نهادن به تصمیم روسا ، به تغییرات عجیب چراغ سبز نشان داده و به قول خودِ عادل، فرزندش را با پست و مقام عوض کند.

این فشارها چنان پراکنده و متفاوت است که شناخت منبع آن نیاز به کار پلیسی دارد اما وقوع اینهمه حادثه همزمان علیه منافع فردوسی پور جای تردیدی باقی نمی گذارد که عادل ، حالا حالاها با این بحران ها دست و پنجه نرم خواهد کرد.

رساله دکتری عادل و انتشار نقد همزمان اساتید در رسانه ها

موضوع نخست رساله دکتری فردوسی پور در پردیس دانشگاهی فارابی قم است که ناگهان و برخلاف عرف وروال، با چندین واکنش انتقادی اساتید این دانشگاه علیه دانشجویخود در مقطع دکترا مواجه شده است. موضوع رساله عادل «طراحی و تدوین مدل برای شهرت رسانه‌ای ؛شهرت پایدار با مطالعه موردی درباره برنامه ۹۰» بود که گفته می شود با نمره ۱۸.۷۵ قبول شد اما ناگهان و «خودجوش» ایرادهایی علیه این رساله منتشر شد. رساله ای که چنین نمره ای می گیرد قاعدتا قوی و از لحاظ بار علمی پربار بوده است اما این جملات، مستقیما اعتبار علمی وی را با تردید مواجه می کند.

فشار همه جانبه به فردوسی پور برای قبول پست مدیریتی در صداوسیما و کنار رفتن از جلوی دوربین / از پایان نامه دکتری عادل تا شاکیانی که ناگهان دوباره پیدا شدند! / تشکیک جدی در نفوذ حرف رییس رسانه ملی در صداوسیما

احسان شاه قاسمی، استادیار دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران: «رساله دکتری عادل فردوسی پور اشکالات زیادی دارد که برخی از آن‌ها قابل اصلاح نیست. در واقع می‌توان گفت: این رساله در حد مقطع کارشناسی ارشد هم نیست چه برسد به دکتری!»

حمیدرضا یزدانی، استاد داور رساله دکتری عادل فردوسی پور: «در جلسه پیش دفاع به دلیل مشکلاتی که پایان نامه داشت، داوران تاکید کردند که با این شرایط رساله غیرقابل دفاع است و به دانشجو فرصت داده شد تا اشکالات را رفع کند.»

حسین شرف الدین، دیگر استاد داور رساله دکتری عادل فردوسی پور: «در رساله این دانشجو آرا و دیدگاه اندیشمندان مختلف نقل شده بود، اما این آرا دسته بندی صحیحی نداشت که وی این موضوع را اصلاح کرد»

جالب اینکه قبل از دفاع اصلی و حدود دو ماه قبل، عادل در جلسه پیش دفاع با انتقاد اساتیدش در زمان نگارش ابتدایی پایان نامه روبرو می‌شود. او پایان‌نامه اش را ارائه می‌کند و ایراد‌هایی که به کارش گرفته می‌شود تقریبا همین‌هایی بوده که منتشر شده اند. عادل هم در این مدت همه این ایرادها را برطرف کرده و مشخص نیست چرا در این مقطع دوباره همین نقدها رسانه ای شده و مورد تاکید قرار گرفته اند؟!

بازگشت شاکیان قبلی برنامه نود این بار علیه شخص عادل

طبیعی است که در برنامه انتقادی همچون نود، دهها و شاید صدها چهره مورد نقد و بعضا افشاگری قرار گیرند و نسبت به حقوق خود معترض باشند. طی سالیان طولانی پخش نود هم این اتفاق افتاده است و دهها مدیر و بازیکن و مربی و دلال و داور و رشوه دهنده و رشوه گیرنده و تبانی کننده و ...  از آنچه روی آنتن رفته شاکی شده اند و حتی برخی از آنها به دستگاه قضایی شکایت برده اند.

حالا شنیده می شود که پرونده بسیاری از این شاکیان سابق که به دلایلی موضوع شکایت شان مسکوت مانده بود و یا از پیگیری دست کشیده بودند، دوباره به جریان افتاده است. در سالهای اخیر مواردی همچون پرونده رییس هیات فوتبال قم با ماجرای دریافت پول از برخی بازیکنان رده های پایه و باشگاه صبا و حتی مورد تصاحب ماشین اهدایی فدراسیون به هیات فوتبال قم در برنامه نود پخش شده که هیچگاه جواب منطقی به آن داده نشد. موردهای متعدد مدارس فوتبال و اخاذی از بازیکنان و حتی گزارش جنجالی مرگ دو بازیکن نوجوان در گرجستان هم بوده اند که مدام پای فردوسی پور را به دادگاه کشانده است.

حتی کار به جایی کشیده که دو سه فرد معروف به جادو و جنبل در فوتبال نیز علیه عادل گارد گرفته اند و می خواهند برای احقاق حق خود شکایت کنند و عادل را به راهروهای دادگاه بکشانند! در این هجمه تازه ، دلال هایی هم هستند که نتایج بازی ها را تغییر داده اند و یا برای انتقال بازیکن بنجل به تیمهای سرشناس، از بیت المال هزاران دلار به جیب زده اند. آنها نیز در صف شاکیان فردوسی پور هستند که در کمال ناباوری می خواهند حالا که عادل از زیر چتر حمایتی سازمان صداوسیما خارج شده، شکایت های خود را پیگیری کنند.

مطالب هماهنگ چند خبرگزاری و رسانه مشخص علیه مجری مطرود

در حالی که اغلب سایت های خبری در کنار صفحات پربیننده سلبریتی های ورزشی و هنری، مخالف رویه عجیب مدیر شبکه سه هستند، اما چند رسانه رسمی و خبرگزاری خاص وابسته به برخی نهادها هم هستند که در مخالفت با عادل فردوسی پور و تایید تصمیم فروغی، پای خود را پدال گاز فشرده اند و پیاپی گزارش هایی در نقد فردوسی پور منتشر می کنند. جان کلام اغلب آنها هم ساختارشکنی عادل و خارج زدن او از چارچوب مناسبات سازمانی است. آنها معتقدند عادل در تشکیلات شبه دولتی صداوسیما، تکروی می کند و در چارت نمی گنجد. او را متهم به خودمختاری و بی توجهی به دستورات مقامات بالاتر می  خوانند و در این میان مصاحبه مربیان منتقد او را نیز منتشر می کنند که معایب اجرای برنامه توسط فردوسی پور را برشمارند.

تیر خلاص از قلم علی مطهری به نقشه حذف فردوسی پور

بدون تردید مهمترین واکنش از شب حذف آخرین برنامه نود سال از کنداکتور شبکه سه تا امروز متعلق به علی مطهری است که زوایای متعددی را روشن می کند. نایب رییس مجلس در یک پیام کوتاه ، غیر از دزدانه و مستبدانه خواندن تصمیم برکناری فردوسی پور، بر اتخاذ این تصمیم از سوی مراجع بیرون از سازمان صداوسیما تاکید داشت که ارزشی برای رای مردم قائل نیست. نکته مهم پیام مطهری به جایی بر می گردد که او علی عسکری را در این ماجرا بی اختیار دانسته و خبر از ورود مجلس به کاجرا می دهد! پرسش مهم اینجاست که اگر رییس سازمان صداوسیما که مستقیما منصوب مقام رهبری است بر امورات داخلی سازمان متبوعش تسلط و قدرت تاثیر ندارد، چه گروه یا فردی در سایه چنین اختیار یا نقشی را ایفا می کند؟ او در پی شناسایی جایی است که این تصمیم از آنجا منبعث شده و می خواهد پای خانه ملت را برای بررسی بیشتر ماجرا به جام جم باز کند.

مطهری:دستورحذف فردوسی پور ازسوی رهبری نبود

نویسنده : مجید کوهستانی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵۶
ما همه پشت عادلیم و از او میخواهیم که جلوی این بی انصافها کوتاه نیاید. حضور افرادی همچون گلزار و حیایی و گودرزی ذهن ما را از عادل منحرف نخواهد کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
از وقتی عادل خان دهن کجی کرد به رییس شبکه در یک چند ماه پیش باید هم برخورد می شد
افرین فروغی کاری درست کردی و از اینده خوبی برای کشور تصورم که همه باید به قانون احترام بگذارند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
کاش طرح شفاف سازی مالی و دارایی های مدیران هم به همین اندازه حامی داشت، کاش محاکمه مدیرانی که با تصمیمات اشتباه خود سرمایه ملت را به فنا می دهند همین اندازه حامی و پیگیر داشت کاش حمایت از مدیران پاک دست و مقتدر برای مقابله با فساد دیگر مدیران همین اندازه حامی داشت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
تو که ماهواره نگاه میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
تابناک ممنون که اسم این مثلآ استادان و شاکیان را نوشتی تا مردم تکلیفشان را با اینان بدانند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
من نفهمیدم مجری زیر مجموعه شبکه 3 بوده یا شبکه 3 زیر مجموعه مجری؟ تغییر در تمام دنیا هست و کاشکی می شد دلیل واقعی این سرو صدا را گفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
همه می دانند آقای فردوسی پور به خاطر رفسنجانی بودن اینهمه کارش رونق گرفته
حمایت از ایشون هم سیاسی است.
مث ربنای شجریان.
یک کلمه علیه اصلاح طلبا بزنه اوتش میکنن بیرون
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
ماشالله اون باندی که پشت حذف فردوسی پور هست٬ کلی پول خرج کرده و ارتش سایبری راه انداخته و تا اینجاها نیروهاشون اومدن کامنتهای چرت میذارن و مثلا عادل رو میکوبند. محض اطلاعشون بگم بیخود زور نزنید چون فردوسی پور محبوب قلبهاست و به ازای هر کامنت شماها هزاران نفر بی مزد و مواجب به نفعش تبلیغ میکنند. بعد از نظرسنجی مردمی که اونطوری ملت نظرشون رو اعلام کردند شما هم باید شعور میداشتید و به نظر ملت احترام میذاشتید تا اینجوری افتضاح به بار نیارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
شما از کی پول گرفتی بهزاد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
از جایی تصمیم ابلاغ شده که رای مردم در برابرش هیچ است. چنین جایی کجاست؟
ناشناس
| Canada |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
دوست ناشناس 13:54 که دم از قانون می زنی! در این هیچ شکی نیست که همه از بالاترین مقام این کشور تا پایین ترین بایستی در برابر قانون یکسان باشند. اما برخورد با فردوسی پور بر اساس کدوم قانون صورت می گیره؟ همین آقای فروغی بر اساس کدوم قانون توانستند به سرعت پله های ترقی رو پشت سر هم بزارن. لطفا منطقی باشید تا جواب منطقی هم بگیرید. خوشبختانه مردم کشور آگاه شده اند و خیلی راحت بد و خوب رو از هم تشخیص می دهند.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
تا درب و پنجره خونه اش را جوشکاری نکنند رهایش نمی کنند
سراب
| France |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
اقا بهزاد 15:02 خداروشکر باز مثبت منفیو برگردوندند. ورگرنه این تندروها دیوار از دیوار تابناکم پایین نمیومدند
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
جمله زیبای پرویز پرستویی خطاب به علی فروغی مدیر تازه به دوران رسیده شبکه سوم :
این میزان تخریب و‌تلاش برای ضد مردم عمل کردن،نامش مدیریت نیست دوست عزیز، یک عارضه جدی است که نتیجه‌اش قطعا بدنامی است... همین
حجی عبود الخصاوی
| Germany |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
توپ تانک مسلسل دیگر اثر ندارد
ابو ضرطه
| Germany |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
18:53
این چی اسمیه تو داری؟
به عربی چی میشه نامیزون؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
در پاسخ ناشناسی که گفته تغییر در تمام دنیا هست و کاشکی می شد
دلیل واقعی این سرو صدا را گفت
در تمام دنیا یه جوان به دلیل نسبت خانوادگی یک دفعه رئیس شبکه نمیشه یه جوان که سوادش و تجربه لش از اکثریت قریب به اتفاق کارکنان صدا و سیما کمتر.. برو که ایشون را بخوانید.
شبکه سه از دل مردم می رود فردوسی پور هرگز.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
الان که شبکه سه ترکونده و مخاطبانش بیشتر شده حتی بدون این فردوسی پور
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
آقای 1409 خالی بندی نکن.
دوستان من و فامیلها هیچ کدام کانال ۳ را نمی بینند
غنبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
تو مثبت منفی 120 به 7 مثل رای اصلاح طلبها به اصولگراها. مرگ. تندروها فرا رسیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
بر عکس شما الان حانواده ما و فامیل ما حرف از عصر جدید می زنند
خطاب به فرانسه
ساسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
ببینید مملکت را چطور سوق دادند به سمت چه چیزی؟
مشکل مملکت چیه؟ فردوسی نباشه سعدی
میاد،سعدی نباشد حافظ میاد. مگر قحط الرجاله !
ایشان هرچه خلاقیت داشته در این مدت خرج کرده
یکی دیگه بیاد خلاقیت و نوآوری بیشتری داره. اقتصاد مساله اصلی هست تابناک و آشنای فریبنده افکار و حسام متخصص جنگ روانی و مطهری ساده لوح، من و شما را به جان هم انداخته اند تا اقتصاد فراموش شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
قبلنا که می گفتین تلویزیون نگاه نمی کنید الان رسیدین به شبکه ۳
چه مردم جالبی داریم همین طور برو تا رادیو هم برسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
آقای 14:09ما که شبکه سه را اصلن پاکش کردیم ضمن اینکه تو عید ویازدیدی که داشتم هیچکس شبکه سه را نگاه نمی کردن
احسان رضاییان
| Germany |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
بخدا قسم من به عنوان یک جوان ایرانی سالهاست که فقط نود و مسابقات ورزشیو از تلویزیون ایران میبینم،خدایی اگه عادل نباشه دیگه هرگز از ماهواره جدا نمیشم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۹
غنبر 1533 واسه خودتون نوشابه باز نکنید. اطلاحطلبا هم به اندازۀ اصولگراها منفورن
یک رسانه درست و حسابی توی این مملکت نیست بره رزومه این علی فروغی رو در بیاره ببینه ایشون چطوری با این سن و سال شده رئیس شبکه3؟!
اصلا هم مشخص نیست که ایشون روابط خاص دارن و ژن برتر محصوب میشن!
هرکجای دیگه دنیا بود و افتضاحی که این فرد بی کفایت و بی درایت از خودش نشون داد در بحث نظر سنجی همون موقع یا خودش استعفا میکرد یا اخراج میشد اما اینجا امثال ایشون باید برای سالهای بعد حفظ بشن!
پاسخ ها
اشکان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
سلام اشتب مثبت زدم ولی اینم بگم سر سوزنی طرفدار اقای فروغی نیستم
ناشناس
| - |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
فروغی از اقوام حداد عادله خودتو خسته نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
فردوسی پور اولش چی کاره بوده؟!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
بگردید دنبال ارتباط محاکمه هدایتی و انتصاب فروغی و تعطیلی ۹۰ و سیل شکایت ها و موضع گیری های .... علیه فردوسی پور . من که میگم انتقام لو رفتن دار و دسته هدایتی و به نوعی تسویه حساب دار و دسته هدایتی با فردوسی پور و .... هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
هر کجای دنیا حتی در قبایل امازون اگر تقلبی در کاری میشد ان شخص میئول خودش را گم و گور میکرد و جلو مردم ظاهر نمیشد ولی این جناب و یاران سفارشیش بعد از برملا شدن تقلب در رایگیری همچنان با پررویی به خواست دیکتاتوری خود ادامه میدهند واقعآ سنگ پا کم اورده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
فروغی از نخبگان اصولگراست!که تو سن 30 سالگی تونسته رقبا رو کنار بزنه و مدیر یکی از شبکه های تلویزیون دولتی ایران بشه!!!ش
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
فردوسی پور اونی بوده که میلیون ها
نفردوست داشتند برن اونجای که اون تونست بره تا راحت از هر دانشگاه دنیا دعوت نامه بگیرند و برندو پشت سرشونو نگاه نکنن
مملکت و آحاد جامعه معطل عزل و نصب یک نفر عقب ماندگی تا به کجا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
از بس در برابر خودکامگان سکوت کردیم که شده این سرنوشتمون ؟؟که یکی مثل ازغدی و حسن عباسی شده نسخه پیچ ما؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
مساله یک نفر نیست . مساله یک تفکر و یک مرام است . مساله به هیچ گرفتن خواست مردم و مقابله با آن است .
اکبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
مساله شخص نیست بلکه بدعتیه که داره برای اداره کشور در همه سطوح نهادینه میشه
مسلما همه مجری ای که بیش از یک دهه تو تلوزیون بوده و کارشو خیلی خوب انجام میده دوس داریم . ولی خب تجربه یکی دو سال اخیر من نشون میده این مورد هم جز اون موارد " حواس مردم رو نسبت به یه چیز بزرگتر پرت کن" هست. الان با وجود این سیل اخیر و گرانی های بی سابقه و سختی مردم در سال نو و بی تدبیری مسئولین باید مشکل اول مردم چی باشه؟؟؟ در کنار اون هم استاد تمام حواس پرتی جناب آقای مطهری میاد و به این مورد میپردازه... بسی جای تعجب که ما مردم چند بار میخوایم از یه جا گزیده بشیم؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
درسته سیل و گرانی و هزار مشکل دیگر هست ولی بی اعتنایی به مسائل به نظر شما کوچک باعث شکل گیری و به وجود امدن زورگویی و دیکتاتوری بزرگتر میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
کاش همین یکی باشه. من تا یادم میاد همین بوده...
حذف عادل خودزنی رسانه میلی و فراری دادن هر چه بیشتر مردم از پای تلویزیون و هدیه ای به شبکه های خارجی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
باید بره یه شبکه خارجی جذب بشه تا اینا صد حاشون بسوزه
متاسفانه جریان حامی فردوسی پور از جمله تابناک به اندازه فروغی و مخالفان نود متعصبانه از اون حمایت می کنند واقعیت اینکه برنامه نود در دو سه سال گذشته بعد از تحریم استقلالیها و برنامه های مشابه شبکه ورزس جذابیت چتدانی ندارد و این جنجال تیر خلاص رو هم به اون زد.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
کل درکت از این مقاله و خبر در حد اسم استقلال و پرسپولیس؟...بزرگ شو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
چند سال پیش از اول تا اخر می دیدم ولی چند وقتی هست که نصفش را هم نمی بینم
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
شما کلا توی باغ نیستید. الان اصلا صحبت از محتوای نود دیکه نیست. صحبت از دهن کجی یک مدیر و تیمش به نظر میلیونها ایرانیه که با نظرسنجی ای که خودشون برگژار کردند کشخص شد بهترین برنامه صدا و سیماست. منفی و مثبتهای شما هم نشون میده طرز فکرتوت چقدر در جامعه طرفدار داره.
هیچ کدام از برنامه های کانال ۳ را تا امروز نگاه نکردم چون رییس مستبد ان هیچ ارزشی برای طرفداران ۹۰ قایل نبود.
اصولگرایان ساکتند چرا ؟
فروغی فقط باید برکنار شود.
رشیدپور و گلزار خوشحال باشند.
اقای گلزار کنسرت گوگوش میره بعد عادل را حذف میکنند .
در یوتیوب بزنید گلزار و کنسرت گوگوش تا نتایج جالب ان برایتان بیاید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
شبکه پنج فیلم هندی که گلزار بازی کرده بود گذاشت و با نامحرم هندی لمس بدنی می کرد
دکترای خودشو که میخواهید ندید ، خوب ندید . لا اقل یه دکترای مجری گری استراتژیک از همون نوع دکترای خودیها بهش بدین
پاسخ ها
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
اون دکترایی که شما میگین رو فقط دانشگاه امام صادق میده که فکر کنم فروغی فارغ التحصیلشه. فردوسی پورها فارغ التحصیل دانشگاههای واقعی هستند و مدارکشون هم واقعیه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
دانشگاه واقعی نه (اونم شریف) هرجای دنیا بری رات می دن
اساسا آن چیزی که مردم را ناراحت و ناراضی می کند بی توجهی سیستم به نظرات و آرای مردم است. همین حس قیم مآبانه مسئولین نسبت به مردمی که باید پشتوانه این حکومت باشند. فردوسی پور دارد به نماد مبارزه با این سبک حکومت داری تبدیل می شود
اين قصه همانند مشتي نمونه خروار است كه بيانكر وضعيت اسفبار مديريت در كشور است كه بدون دليل و فقط بدلخواه يك نفر اشخاص مورد وثوق و اعتماد و محبوب مردم براحتي با همين روشهاي غير قابل قبول و پشت پرده كنار ميزنند تازه اين اول كار است بعدها و در صورت بافشاري وي پرونده هاي عجيب و غريبي برايش تدارك مي بينند و هزاران وصله ناجور هم خواهند بست واقعا بقول مش قاسم خدا اخر و عاقبت ما را بخير كند با اين روش مديريت در كشور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
شاید بگن اسرار تیم فوتبال کوچه درختی را فروخته
اين قصه همانند مشتي نمونه خروار است كه بيانكر وضعيت اسفبار مديريت در كشور است كه بدون دليل و فقط بدلخواه يك نفر اشخاص مورد وثوق و اعتماد و محبوب مردم براحتي با همين روشهاي غير قابل قبول و پشت پرده كنار ميزنند تازه اين اول كار است بعدها و در صورت بافشاري وي پرونده هاي عجيب و غريبي برايش تدارك مي بينند و هزاران وصله ناجور هم خواهند بست واقعا بقول مش قاسم خدا اخر و عاقبت ما را بخير كند با اين روش مديريت در كشور
بحث برنامه ۹۰ یک خودزنی در حد لالیگا برای رییس ان و سیلاب ریزش مخاطب کانال ۳ و فقط علیخانی و گلزار و رشیدپور مفتضح شدند با حمایتشان‌از رییس جوان و خام و بی تجربه کانال ۳.
والا هرجا بود انقد پی گیر این قضیه نبودن واقعا جهان سوم هستیم که گرونی ور کردید عادل چسبیدید واقعا مردم بیخیالی داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
تصمیمات مستبدانه و بی توجهی به نظر مردم دلیل جهان سومی شدن ماست
حکومت ما از جایی بین بالاترین مقامات و مدیران اجرایی اداره میشود
این که این کجاست, خدا میداند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
افرادی تو سن و سال مدیران رده بالای کشور ما که بطور طبیعی از نظر قدرت ذهنی و جسمی افت می کنند توسط اطرافیان شون اداره می شوند
واقعا باید تاسف خورد که بامشکلات مهم تو مملکت مواجه هستیم اما اینهمه تمرکز روی مسایل بیهوده پرداخته میشه اگه برنامه نود نباشه خداوکیلی هیچ اتفاقی نمی افته با این مسایل همه رو سکار گذاشتن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
شما ها چرا نمی فهمید مگه مردم گوسفند هستن هی میگید علوفه گرونه بابا زیر ساخت به مشکل برخورد عمیق تر ببینید امان از شما مردم ساده که فقط بحران رویی رو میبینید مشکل عمیق تر از این حرف ها هستش
شما نوع مدیریتی که این مشکلات رو در حد کلان به راه انداخته نمی بینید هی داد میزنید گرانی تا اساس این مدیریت تغییر نکنه در ها روی همین پاشنه میچرخه
سکوت در برابر این خودکامگی مدیر شبکه ۳ جایز نیست ، وقتی پشتش به حداد گرم باشه باید هم عسکری رو عددی حساب نکنه ؟؟؟
فعلا صدا و سیما شده جولانگاه لمپن های مثل حیایی ؟؟
وقتی یک ایدولوژی خاص که قرائت ملت و انقلابی ها هم نیست می خواهد به کمک دستهای همراهشان علیه تصمیم رئیس سازمان اینچنین کنند وظیفه حداقلی ما مخالفت و اعلام تنفر از این اقدامات فراقانونی و دگم است
به عادل و برنامه نود كارى ندارم ، بالاخره روزى ، زمان تغيير در برنامه نود مى رسيد ، كمى دير ،كمى زود . اما انچه مهم است قابل انتقاد نحوه برخورد مدير شبكه سه با حذف عادل و تغيير در برنامه نود است ، كيست كه قيافه اقاى فروغى را به هنگام سخنرانى عادل در جشن جام جم ديده باشد و همان دم برخورد قهر اميز و متكبرانه و مستبدانه ايشان بلافاصله بعد از جشن را حدس نزده باشد ، جلوگيرى از پخش اخرين برنامه ٩٠ در سال ٩٧ ،دقيقا مويد رفتار مدير شبكه سه است كه نشان دهنده عدم پختگى و قدرت طلبى است در ازاء درايت و اعمال مديريت
پشت این مسائل افراد مشخصی قرار دارند که کاملا شناخته شده هستند.
تقلب نظرسنجی صدا و سیما سال ۹۷
دعوای اصلی سر منافع مالی پشت این برنامه است که سالهاست در انحصار گروه خاصی بوده
چرا باید در کشوری که نام اسلامی دارد یک نفر بی تجربه و کم دانش بدون داشتن سابقه مدیریت فقط به دلیل نسبت فامیلی پستی را غصب کند و برای افراد محبوب و کاردان مشل ساز شود چه شد شعارهای شایسته سالاری و ضابطه به جای رابطه جمهوری اسلامی به کجا میرود ؟
فروغی را رییس صدا و سیما روی کار آورده و قدرت دارد او را برکنار کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
خب معلومه فامیل رییس صدا و سیما به مهمی فامیل مدیر شبکه سه نیست دوست عزیز
سراب
| France |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
رییس صدا سیما هم اورده ولی در کارهاش دخالتی نمیکنه فقط میاره
انصافاً چقدر این اشخاص پررو هستند که از رونمیرن بااین تقلبهاشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
ای فتنه گر
من موندم این جوجه اردک زشت از کجا اومد شد رییس شبکه 3
از وقتی اومده گند زده
اخه تو با این ریش و سیبیلت باید بشی رییس شبکه سه
نهایت باید سیراب شیردون بفر.شی
هر دیکتاتوری نیاز به ابزاری چون فروغی ها دارد..عادل طولی نمی کشه که دوباره برنامه را اجرا کند اینبار با حال هوایی متفاوت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
عادل چند سال مونده
صبر کن حساب کنم
!!!!
این رسانه ملی ارزانی خودشون فقط با استعفای جوجه مدیرانی مثل فروغی آرام میشویم... اینجا تقلب دیگه در سطح کلان چه خبره خدا میدونه
پشت تمام این تغییرات امپراطوری ابوالمشاغل حدادعادل است که در تمام ارکان و نهادهای نظام بصورت شبکه ای زیرپوستی نفوذ کرده است و قدرت و ثروت و لذت کل کشور در اختیار اوست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
ژیان ماشین نشد ولی باجناق فامیل شد
بيست سال با عادل عمر را گذرانديم وحالا كسي بالاتر از رييس سيما او را بركنار كرده
عادل ول کن پیازرابچسب ،پیازرسیدبه دوازده هزارتومان
عادل ول کن پیازرابچسب ،پیازرسیدبه دوازده هزارتومان
پاسخ ها
عمو سبزی فروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
عادل را بچسب، پیاز را ول کن که خربزه آب است
اين همه مشكلات مردم به يك برنامه عادل دل خوش بودن اون هم با بي تدبيري قوم وخويش حداد عادل حذف شد باشد كه روزي مشخص بشه اينها جاسوس بودن
افراد مستقل و مردمی در سیستم فاسد ماندگار نیستند مگر اینکه جزو سیستم شوند.
تقلب در نظر سنجي باعث از بين بردن تتمه اعتماد مردم به سيما وهمه بود
پاسخ ها
سراب
| France |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
اگر فکر میکنی تقلب شده مستنداتت رو ببر پیش فروغی تا رسیدگی کنه
وقتی جناب حداد که حامی تمام قد و بی چون و چرای فامیل انتصابی سی ساله خود به پرمخاطبترین شبکه سیمای میلی، به جای کراوات، از دراز آویز زینتی وبه جای هلی کوپتر از بالگرد و بجای کامپیوتر که در تمام دنیا به این اسم شناخته میشود از رایانه ستفاده میکنه، جناب فروغی هم باید مجری باسواد و توانایی همچون فردوسی پور عزیز رو تحمل نکنه!
موساد با تربيت افراد وكماشتن انها در مناسب حساس اعتماد مردم را به نظام از بين ميبرد مسولين به فكر باشن
بهترین راهی که فروغی می تونست ظرف چند ماه به چنین شهرتی برسه حذف عادل بود بهرحال اینم یه راه مشهور شدنه ، به نظرم به زودی رییس صدا وسیما میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
بیشتر از اینکه مشهور بشه منفور شد
با سلام. امیدوارم این پیام در میان پیامهای احساسی و غیر کارشناسانه که منعکس شده اند. گم و گور نشود و حداقل همکاران بخش فرهنگی تابناک از آن استفاده ببرند.
مشکل سازمان، ریاست سازمان نیست. بلکه معاونت سیما است که دقیقا برنامه های دوران سرافراز را با هماهنگی نهادهایی که در پشت این ماجرا هستند را پی گیری میکنند. ریاست سازمان می باید وارد عمل بشوند و تغییرات معاونت ها را پیاده کنند و دست آنها را که به منافع رسانه ملی بی توجه هستند را کوتاه کنند.
كران پاز هم سخته ولي سختر از بين بردن اعتماد مردم به نظامه كه با تقلب در نظر سنجي كلا هوا رفت همين نظر سنجهاي تابناك هم همنطوره
چرا دفتر این اقا بيانیه نميده در حاليكه همه مردم ميگن كسی بالاتر از رييس سيما دستور داده و به شايعات پایان دهند كه از انجا دستوري داده شده يا نه
فرد مهمه یا ساختار؟!!!!
مشکل ما اینه که می‌خوایم بخاطر یه فرد ساختار رو تابعش کنیم...بعد چند سال ساختار تصمیم گرفته فردی رو پستی بالاتر بهش بده و تغییراتی رو اعمال کنه...این همه سر و صدا دلیلش چیه؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Czechia |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
دلیلش این است که آیافرمایش حضرت امام باقی است یا نه
میزان رأی ملت است
امام خمینی
نکته اینجاست که محبوبیت هیچ کس نباید بیشتر از محبوبیت اینا شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
آخه مساله اینجاس که محبوبیت هر کس و ناکسی از اینا بیشتره
یعنی تابناک خجالت نمی‌کشه رپرتاژ اگهی فردوسی پور رو مطلب زدین . اساتید داور رساله همه سیاسی کارن و فقط شما طرفدار حق هستین .؟عووم فریبی تا چه حد . اف بر شما
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
.
عمرت را به شعار طی نکن
یک استاد دانشگاه آقای فردوسی پور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
داور رساله نظرش در باره رساله را در رسانه اعلام نمی کند. پشت درهای بسته جلسه داوری و صرفا به خود دانشجو و استاد راهنمای رساله اعلام می کند
تمام نظر سنجيهاي سيما هم همنطور الكي بوده
حتي اكر هر شب نود پخش بشه وهر شب عادل باشه از بين رفتن اعتماد مردم وبه باد دادن حيثيت سيما قابل جبران نيست چرا مديران وسران متوجه نيستن
آقای فردوسی پور منتظر باش یه پرونده اخلاقی هم برات در بیارن .....نترس یه ملت پشتتن
پاسخ ها
سراب
| France |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
همین روزاست که یه شیشه هم تو خونه فردوسی پور پیداسازی کنن
احتمالا حذف فردوسی پور مجوز شورای عالی امنیت ملی را دارد
شاید هم حکم حکومتی است
صداسیما با حذف فردوسی خودزنی میکند.مطمئن باشید حدف فردوسی برابر است با بایکوت شبکه سه
اقای فروغی جنابعالی با این کارتان که در مقابل ملت و جوانان ایستادید به حیثیت ما بسیجیان لطمه زدید
به قول حضرت امام به اقیانوس ملت بپیوندید
بد کردید،خطا رفتید،مقابل مردم و جوانان نجیب ایستادید
و خواهید دید انچه را که باید ببینید
یعنی نظز مردم ....
فروغی جدالش با فردوسی پور ادم را میبره دوره احمدی نژاد که درگیری او با ایت الله هاشمی را تداعی میکند .
احمدی نژاد بزرگ شدن و معروف شدنش را در درگیری با ایت الله هاشمی دید و از این طریق به شهرت منفی فراوان رسید .
الان هم فروغی همان تاکتیک احمدی نژادی ها را پیش گرفته برای معروف تر شدن خودش و درگیری فردوسی پور فروغی تا این مدیر جوان بیشتر سر زبانها باشد.
یکی نیست این حداد عادل را سر جایش بنشاند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
حداد عادل را مگر کسی میتونه بهش بگه تو روابطش قویتر از اون چیزی هست که فکر میکنی
تو ایران هرکس محبوبیت ملی پیدا کنه توسط شخصی که با شعار و تبلیغ اسمی در اورده.بایکوت میشه.در ایران هیچ کس نباید نزد ملت محبوب و معروف شود...در ضمن پسر اقای حداد عادل لطفا بکش بیرون
کسی که این تلوزیون و پببینه .بحث نکنه همون که میزارن ببینه
من یک استقلالی صد آتیشه ام وعادل هم پرسپولیسی که آشکارا تضعیف وتایید میکند ولی درجمع جلوی این بچه وایساد لذت بردم این ژنها کشور را به ریاکاری کشانده اند درود برعادل هیهات مناالذله تابی جون بچاپ اسم از کسی نبردم
به نظرم عادل فردوسی پور هم مثل خیلی قدرت طلب هستش و شهوت شهرت داره.هرچند خیلی حرفشان حرف دل منه.
البته افراد ازجمله عادل فردوسی مصون ازاشتباه نیستند ولی بایدپرسید که اگراین همه آزادی که به ایشان طی سالها دادندوبزعم وی عبورازخطوط قرمزبوده چرا دراین سالها برخوردنکردندوبه یکباره یادشان آمد ایشان خطوط قرمزها رارد میکندوبایدحذف شودمتاسفانه برخی نشریات ورسانه ها درتبدیل کردن موافقین انقلاب به ضد انقلاب ید طولایی دارندوفردوسی پورهم آخریش نیست ان شاءالله منتشرکنید
مصهری فقط راجع به فیلها اظهار نظر نکرده
بنده حالم از برنامه نود و ابن همه جار و جنجال مسخره بخاطر فوتبال به هم می خورد ولی
کسانی که حتی تحمل فردی مثل فردوسی پور را ندارند یک داعشی مزخرف هستند
مطمئن باشید همین چند درصد دیگر مردم را هم به سمت ماهواره سوق می دهید
بهتره ریس عوض شه تا عادل که تو این کار استخون خرد کرده .
وقتی یک بچه با پشتیبانی «ارتباط های خانوادگی» و «وابستگی به نهاد های فرا قانونی» مدیر شبکه سه می شود، انتظاری جز این نیاید داشت.
فروغی نه به مردم و نه به سازمان مطبوعش پاسخگو نیست. او صرفا باید در مسیری که برایش ترسیم کرده آمد حرکت کند.
راستی این چیزی را به خاطرتان نمی آورد؟ مگر «مافیا» غیر از این است؟ ترکیب تعصب خانوادگی و نهاد های فرا قانونی ...
پاسخ ها
یک بازنشسته
| France |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
ایکاش در این گزارش یه بیوگرافی هم از فروغی عنوان میکردند تا مردم بهتر درک کنند که اینا کی هستند واز کجا آمده اند
قبول کنید که آقای فردوسی پور برنامه نود که صرفا یک برنامه ورزشی آن هم فوتبالی است را این اواخر تبدیل به یک برنامه سلبریتی محور با سبک فرهنگ غیر ایرانی و بعضا سیاسی و جناحی کرده بود . همراهی و همفکری با سلبریتی های مرفه بی درد و بی خبر ازدرد ورنج مردم که بیشتر وقتشان را در سویس و کانادا و امریکا می گذرانند واز قبل همین رسانه به اصطلاح میلی به شهرت ونان ونوایی رسیده اند و از سر شکم سیری سگهایشان را هفتگی به آرایشگاه می برند، برای مردم شهرستانها و روستاها و عامه مردم این سرزمین نا مانوس و نامطلوب بود . عادل باید همراه عامه مردم می بود نه یک قشر مرفه بی خبر ازمردم.
مطلب دوم کار سیاسی و جناحی کردن در قالب یک برنامه ورزشی و فوتبالی سوال بر انگیز است . تلویزیون برنامه سیاسی زیاد دارد برنامه نود برنامه ای است فوتبالی .اگر آقای فردوسی پور حرف دل هزاران نوجوان وجوان عاشق فوتبال در شهرستانها و روستاها را می زد که عاشق فوتبال هستند و استعداد دارند ولی به علت رانت و رشوه و پول و ثروت بعضی ها آرزو به دل می مانند و حسرت ورود به دنیای جذاب فوتبال برای همیشه در دلشان می ماند . اگر آقای فردوسی پور در طی این بیست ساله تمرکز و نگاه جامعه را از دو باشگاه بی مصرف و بی خاصیت استقلال و پرسپولیس که جز بلعیدن بودجه و پول مردم هیچ هنری ندارند و هیچ دستاورد خاص فوتبالی برای این مملکت نداشته اند به سوی باشگاههای شهرستانی و مردمی معطوف می نمود و دست این دو باشگاه بیخود را از بیت المال کوتاه می شد و به سوی خصوصی شدن سوق داده می شدند .آنگاه علی فروغی که هیچ بالا دستی های علی فروغی هم نمی توانستند او را جابجا کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
مشخص است که برنامه های 90 را ندیدی و موقع پخش برنامه خواب بودی والا اینقدر تو خاکی نمی رفتی بابا یک مقدار از فهم و عقل و شعورت بهره بگیر برنامه 90 بسیار کارشناسی و مردم محور و مخالف رانت و دلالی بود تو ان زمان خواب بودی و حالا یک چیزهایی از خودت در حال بافتن هستی. خوب مجبور هستی حرف بزنی
یک بازنشسته
| France |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
دوست عزیز شما احتمالا گزارش بالا را مطالعه نفرمودید وفقط ذهنیات خود را انتقال داده اید !!!!!!!اتفاقا ایشان درست همان کاری را میکند که در ذهن شماست وتقصیر او مبارزه با فساد وافشاء آن است
یحیی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
درپاسخ آقای ناشناس ۸:۳۱ که برای مطلب من جوابیه نوشتتد. فقط بگویم بدا به حال آقای فردوسی پور که مدافعانی چون شما دارد .
یحیی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
آقای ناشناس ۸:۳۱ که برای من (یحیی جوابیه نوشتی قرار نیست همه مثل شما فکر کنند و نظرشان مثل شما باشه از همین آقای یک بازنشسته ۱۱:۲۵ که در جواب مطلب من جوابیه نوشته اند یاد بگیرید با رعایت ادب و احترام با دیگران صحبت کنید .
فروغی از طرف مافیا حمایت می شود تا زمانی که از او حمایتش را ادامه می دهند از دست علی عسگری هم کاری بر نمی آید خودتان را خسته نکنید اما تو این وانفسا نامردی ، عادل یک مرد پاک میباشد و چوب مبارزه اش با فساد را می خورد و به همین دلیل هم مردم حمایت از عادل را ادامه خواهند داد . امید که این جوجه را با فشار مردم هر چه زودتر از روی این پست مدیریتی بردارند .
انشاالله در آینده ای نزدیک حذف مطهری پر حاشیه
اینجاست که معلوم میشه نظر مردم هیچ اهمیتی ندارد.همیشه باید تصمیم ها بر خلاف نظر اکثریت مردم باشد. واقعا که باید گریست.
هیچ زمانی توانمندی گروه های فرا قانونی در دنیا به اندازه کنونی ایران رشد نکرده و به نام دین .ولایت و.. حقوق مردم و افراد تضیع می شود و برای پیگیری دستور می دهند اینقدر موضوع را به هم نزنید
یه مستند از زندگی فروغی که یکی از نخبگان کشوره پخش کنید تا الگویی برای جوانان ایرانی بشه!
چون تو سن 30 سالگی تونسته با غلبه بر تمام رقیبان با لیاقت و بدون رانت مدیر شبکه سه تلویزیون ملی بشه!
چرا بزرگ می کنید یک مجری رو
در گام دوم نظام اسلامی متاسفیم که امثال فروغی از مدیران ایران عزیز باشن!
برید فیلم کمیسر محکوم میکند و یا فیلم معروف ایتالیایی که یک کمیسر پلیس با افشاگری هایش باعث شد تا خودش کشته بشه مقایسه کنید انوقت میفهمید این پسر چه آلودگی هایی رو در صحنه کشور از طریق همین فوتبال توانسته افشا کنه از نماینده مجلس و سیاسیون بگیرید تا یک آبدارچی تربیت بدنی ...... ایا رهبری باید به چنین کاری که این مدیر شبکه 3 مامورش شده ورود کنه یا همان ریاست سیما خودش عرضه داره....
بطور کلی یک مجری نمی بایست برای یک رسانه تعیین تکلیف کند. فردوسی پور فراتر از مجری گری عمل می کرد و این سلبریتی محوری درست نبود. خوب بخاطر دارم که در جام جهانی 2006 المان عادل فردوسی پور با تحریک جوانان زمینه برکناری دادکان برانکو و علی دائی را فراهم کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
این فردوسی پور اگر چنین قدرتی داشت ، اون هم ۱۴ سال پیش ! که الان برنامه ۹۰ رو تعطیل نمی کردند
واقعا متاسفم، يك انسان تحصيلكرده و روشنفكر مثل عادل بايد قربانى بشه كه چند نفر مجرى و مدير تازه به دوران رو سيده عقده گشايى كنند. خداحافظ صدا وسيماى بدون عادل
حتما باید این رای برگردد.این توهین به مردم است
مرگ بر دیکتاتور
من نمیدانم این فامیل بازی کی تمام میشود . افای فروغی داماد باجناق اقای حداد عادل کجا صدا و سیما کجا . بابا شایسته سالاری چی شد ؟ تمام ریشه رانت و فساد از همین فامیل بازی و ازدواجهای مصلحتی سیاسی شروع میشود. و چون تخصص و تجربه مد نظر نیست مردم تاوان تصمیمهای نادرست را تا کی باید بدهند از اقتصاد گرفته تا سیاست و ادارات و غیره
اگه فردوسی پور تو این همه نیش و کنایه یک مورد به اصلاح طلبان اشاره میکرد الان نابودش کرده بودند.
عادل بر خلاف اسمش عادل نبود چرا تحقیق و تفحص مجلس از فدراسیون را اشاره نکرد در حالی که برای موی سر یک بازیکن شیون و ...راه می انداخت.
" چنین حجمی از واکنش عمومی به یک رخداد در کمتر مورد مشابه و یا حتی کلان مملکت مشاهده شده است و نشان از ابعاد وسیع ماجرا برای متخصصان مباحث امنیت ملی دارد. "
همچین مردمی حقشان است وضعیت کنونی جامعه اعم از گرانی و فساد و رانتخواری و ...
نوش جان مردمی که نود برایشان مهمتر از رفع مشکلات بیکاری و گرانی و فساد هست.
گوارای وجودتان همچین مسئولینی
اینهایی که میگن رای مردم هیچ اهمیتی نداره مشخصه که بیسوادند
جدای اینکه الان مملکت ما دچار مسائلی به مراتب مهمتر از بودن یا نبودن عادل فردوسی پور در یه برنامه ورزشی هست و بنظر من سیل و غم نان و آب و سلامت مردم دیگه جایی .اسه فکر کردن به برنامه نود نمیگذاره
شاید عادل، عادل نبود که انهم امری طبیعی است مگر همه ما عادلیم یا کامل
آقاي حدادعادل اگه شما بتوني جلوي بچه باجناقتو(علي فروغي) بگيري، ما هم قول ميديم از اين به بعد به تبلت بگيم "رايانك مالشي" !
کم عادل را اذیت کنید عادل واقعیت را میگوید تلخ است بکامتان به جهنم.عادل توقلب ملت ایران هست همیشه
فردوسی پور و امثالهم و حتی شجریان اگر کسی شده اند بخاطر صدا و سیما است
سلام ایکاش ازاینهمه نعمت ایران بچه های ماهم فقط کاری سالم داشتن درحدزحمتی که کشیدن
به نظرم اول باید دادگاه روشن کنه چه کسی پشت پرده واقعی تغییر ارای رای گیری بوده ؟ بعد باید فرد خودمحور و مغروری که برای چند ده میلیون نفر ارزش قائل نیست رو به خاطر کاهش مخاطبان صدا و سیما محکوم کنند.
یک‌کلام‌عدل=ناعادل
عادل دوستت داریم...........بخدا
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی