بازدید 4450
۴

پاسخ پرسپولیس به استقلال درباره داورخارجی در دربی۸۹

کد خبر: ۸۸۷۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳ 24 March 2019

مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس به اظهارات یکی از مسئولان باشگاه استقلال برای استفاده از داور خارجی در دربی هشتاد و نه واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، خمارلو در خصوص مصاحبه یکی از مسئولان باشگاه استقلال مبنی بر استفاده از داور خارجی در دربی گفت: اسناد این مسئله موجود است که ما بیشترین ضرر را از داوری‌ها در بازی‌های اخیر داشته‌ایم و حتی بار‌ها در کنفرانس‌های خبری و مصاحبه‌های مختلف که فیلم و سند آن در اختیار رسانه‌ها قرار دارد درخواست کردیم که سیستم کمک داور ویدیویی در فوتبال ایران فعال شود و تنها تیمی بودیم که خواستار اجرای VAR در بازی‌های فوتبال بودیم. ما از روز اول پیگیر این مسئله بودیم و در این باره بار‌ها درخواست کردیم که برای جلوگیری از تضییع حق پرسپولیس و هوادارانش از کمک داور ویدیویی استفاده شود.

وی ادامه داد: البته برخی‌ها اظهارنظر‌هایی داشتند و می‌خواهند القا کنند که داوری‌ها به ضرر آن‌ها بوده و آن‌ها ضرر کرده‌اند، اما به گواه آمار و صحبت کارشناسان بیشترین ضرر را پرسپولیس از داوری خورده است حتی در بازی‌های اخیر در لیگ برتر و حتی لیگ قهرمانان آسیا گل‌های آفساید خوردیم که کارشناسان بر مردود بودن آن‌ها صحه گذاشتند پس لطفاً برخی‌ها جوسازی نکنند و سعی نکنند با این حرف‌ها القا کنند داوری‌ها به ضررشان بوده است.

مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس افزود: اگر حرف از داور خارجی در دربی است که ما پیش از این خواستار حضور داور خارجی برای این بازی شده‌ایم البته ما به سلامت کاری داوران ایرانی اعتماد کامل داریم و قصد زیر سؤال بردن آن‌ها را نداریم. اما با توجه به جوی که به راه افتاده ما خیلی قبل‌تر از این‌ها خواستار استفاده از داور خارجی برای دربی هشتاد و نه بودیم. بیشترین ضرر را از داوری‌ها ما داشتیم و اینطور نباشد که برخی‌ها بخواهند در این باره جوسازی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
شما که قبل تر درخواست داور خارجی داشتی الان بابت همین پیشنهاد چرا به جیلیز ویلیز افتادی!؟شما خوب بلدید از اشتباه داوری که تاثیری رو امتیاز بازی نداشت چطوری هوچی گری کنید!
پس این حاشیه ها رو طبق نظر خود لنگیها اونها شروع کردن پس دیگه چرا از نظر خطیر برای استفاده از داور خدرجی ناراحت میشن.
پاسخ ها
ارتش سرخ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
کیسه کشا هنوز نتونستین مقصر باختتونو پیدا کنید نه خخخخخ همیشه کارتونه دسته ۳ایا خوشم میاد با داوری هم نتونستید یه مساوی بگیرید بازیکن برتر تون اشکان
خورشیدی هم یه پنالتی واستون گرفت راستی چند روز
دیگه سالگرد ۴تایی شدنتونه خخخخخ
کیسه کشا هنوز مقصر باختتونو پیدا نکردین خخخخخ همیشه کارتونه خوشم میاد با داوری هم نتونستین یه مساوی بگیرید کیسه ۱۲ نفره( با داور کیسه کش) باخت راستی چند روز دیگه سالگرد ۴تایی شدنتون تو دربی ۸۲
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل