بازدید 4464

همدردي شخصیت‌ها و مراجع تقلید با سیل‌زدگان

کد خبر: ۸۸۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴ 23 March 2019

آيت الله العظمي صافي گلپايگاني، نماینده آیت الله سیستانی و سید حسن خمینی در تماس های جداگانه با نماینده ولی فقیه با مردم سيل زده گلستان همدردی کردند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، آیت الله صافی گلپایگانی در این تماس ضمن اطلاع از آخرین وضعیت سیل در گلستان و مشکلات مردم گفت : سلام و همدردی اینجانب را به مردم عزیز ترکمن صحرا که گرفتار سیل شده اند و مشکلات زیادی برای آنها پدید آمده است برسانید و از مسئولان میخواهم همه توان خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند. من دعا گوی همه شما هستم.

***

نماینده آیت الله سیستانی در ایران هم در تماس تلفتی با آیت الله نورمفیدی پیام آیت الله سیستانی را به وی ابلاغ کرد.

حجت السلام و المسلمین شهرستانی در این تماس آخرین وضعیت سیل زدگان استان را جویا شد.

وی دراین تماس ضمن ابلاغ سلام و اظهار همدردی با مردم سیل زده استان بویژه اهالی ترکمن صحرا گفت: از همه می خواهم به کمک مردم گرفتار در سیل بشتابند.

***

سيد حسن خميني نیز در تماسی با آیت الله نور مفیدی با آسیب دیدگان سیل گلستان ابراز همدردی کرد.

نیز با اشاره به عمق فاجعه در این حادثه ابراز امیدواری کرد که دولت و نهادهای حکومتی با حضور در مناطق سیل زده، بتوانند سریعا مشکلات مردم را برطرف کنند.

***

آیت الله فاضل لنکرانی هم طی تماس تلفنی با آیت الله نورمفیدی با عموم مردم سیل زده بویژه اهالی ترکمن صحرا اظهار همدردی کردند و نگرانی بزرگان و فضلای حوزه علمیه قم از مشکلات مردم سیل زده ابراز نمود.

نماینده ولی فقیه در گلستان نيز با قدرداني از همدردی و تشکر از اقدامات مسئولان و تلاش های صورت گرفته، خواستار تسریع در کمک رسانی ها شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار