بازدید 10231
۱
آغاز رقابت های گزینشی توکیو ۲۰۲۰ درقاره آسیا/آیا حسرت نیم قرن با کرانچار تمام می شود؟

اولین گام امیدهای ایران برای شکستن طلسم المپیک با شکست ترکمنستان/عراق درتهران صدرنشین شد!/ایران؛تنها میزبانی که گل خورد!

اولین پیروزی فوتبال ایران در سال ۹۸ بدست آمد اما امیدهای ایران تنها میزبانی بودند که در بازیهای امروز آسیا گل خورد! شاگردان زلاتکو کرانچار امروز در نخستین بازی خود در گزینشی المپیک نتیجه مناسبی گرفتند اما بازی امیدهای ایران چندان مطمئن نبود. سرمربی کروات تیم زیر ۲۳سال ما که با سال‌ها حضور در باشگاههای ایران کاملا با فوتبال ایران و منطقه آشناست، آمده تا افسوس و حسرت طولانی ما در این رده را تمام کند.
کد خبر: ۸۸۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷ 22 March 2019

مسابقات فوتبال زیر 23 سال مقدماتی قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک 2020 توکیو از امروز (جمعه) آغاز شد و نکته جالب اینکه همه میزبانان و تیم‌های مدعی امروز برنده شدند و عجیب تر اینکه هیچ میزبانی به جز ایران، گلی دریافت نکرد!

به گزارش تابناک ورزشی، در گروه C این رقابت‌ها تیم فوتبال امید ایران از ساعت 18:45 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف ترکمنستان رفت و در پایان با نتیجه 3 بر یک به برتری دست پیدا کرد. در این دیدار بشیروف (گل به خودی), امید نورافکن و رضا جبیره به ترتیب در دقایق 35, 54 و 1+90 برای ایران و گرگونف در دقیقه 74 برای ترکمنستان گلزنی کردند.پیروزی برابر ترکمنستان به عنوان اولین پیروزی فوتبال ایران در سال ١٣٩٨ ثبت شد.

ترکیب امید ایران: معراج اسماعیلی، محمد مسلمی پور، علیرضا آرتا، امید نورافکن، محمد آقاجان پور، محمد مهدی خانی، مهدی قائدی، وحید نامداری (٧٩ ابوالفضل رزاق پور )، امیر روستایی ( ۶٣ رضا جبیره)، سینا زامهران و محمدرضا آزادی ( ٧۴ محمد خدابنده لو).

سرمربی:کرانچار

ترکیب امید ترکمنستان: رسول - شازادا، بکنازاروف، یلاس، رسول، هالمامدوف، گورگنوف، تیتوف ( ٧٧ اسنیف)، آکمادموف، بایوف ( ٨١ قربانوف) و بالاکوف

سرمربی: بایرام دوردیف

اولین گام امیدهای ایران برای شکستن طلسم المپیک با شکست ترکمنستان/عراق درتهران صدرنشین شد!/ایران؛تنها میزبانی که گل خورد!

امید نورافکن کاپیتان ایران در این مسابقه علاوه بر اینکه گل دوم بازی را به زیبایی ثبت کرد، به خوبی از عهده پست جدید که در قلب خط دفاعی به او سپرده شده بود، برآمد و به خوبی تیم را رهبری کرد.

پیش از این, در دیگر بازی این گروه تیم فوتبال امید عراق در ورزشگاه پاس قوامین موفق شده بود با پنج گل یمن را از پیش رو بردارد.با نتایجی که در دیدارهای امروز گروه C رقابت‌های فوتبال زیر 23 سال مقدماتی قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک 2020 توکیو رقم خورد، جدول این گروه به شکل زیر در آمد و عراقی ها فعلا صدر جدول را در اختیار دارند. تیم ایران در صورت برتری این حریف مستقیم برابر ترکمنستان، مجبور است بیشتر از پنج گل به یمن جنگزده بزند و با اینکه در دیدار مستقیم تیم سرحال و قبراق عراق را در دوئل مستقیم شکست دهد.

عراق 5 - یمن صفر
ایران 3 - ترکمنستان یک

جدول رده‌بندی:
1- عراق 3 امتیاز - تفاضل گل 5+
2- ایران 3 امتیاز - تفاضل گل 2+
3- ترکمنستان بدون امتیاز - تفاضل گل 2-
4- یمن بدون امتیاز - تفاضل گل 5-

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
باتوجه به بازی اگر ایران بخواهد ایجوری مقابل عراق بازی کنه کار بسیار سختی داره
بعضی از بازیکنانبیشتر بدبال بازی نمایشی بودند واین شیوه درمقابل تیم های قوی پاشنه اشیل این تیمه
ضعف عمده ای در خط دفاع و حمله داریم دو گل از سه گل تیم فقط روی اشتباه در وازه بان بود و واقعا خطر ۱۰۰ درصدی نبود و گلی که خوردیم مهاجم تیم مقابل در حضور سه مدافع ضربه سر زد
مهدی قاعدی بیشتر بدنبال بازی نمایشی هست و توپ های حساسی را لو میداد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل