بازدید 3510

قیمت نفت نزدیک به رکوردهای ۲۰۱۹ خود بسته شد

کد خبر: ۸۸۷۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۴ 21 March 2019

با انتظار از این که اوپک تا پایان امسال به کاهش تولیدات خود ادامه خواهد داد و قبل از اعلام مقدار رسمی ذخایر نفت آمریکا، قیمت نفت نزدیک به رکوردهای ۴ماهه خود باقی ماند.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، با انتظار از اینکه اوپک تا پایان امسال به کاهش تولیدات خود ادامه خواهند داد و قبل از اعلام مقدار رسمی ذخایر نفت آمریکا، قیمت نفت نزدیک به رکوردهای ۴ ماهه خود باقی ماند.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال، بنچ‌مارک بین‌المللی قیمت نفت، با ۷ سنت افزایش به ۶۷.۶۱ دلار رسید که بالاترین قیمت بسته شدن بازار روزانه از نوامبر ۲۰۱۸ تا کنون است.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام نیمه‌سنگین تگزاس غرب آمریکا، دابلیوتی‌آی، در طول جلسه معاملاتی امروز خود به بالاترین سطح از نوامبر ۲۰۱۸ تا کنون رسید و ۵۹.۵۷ دلاری شد، اما سپس با اندکی افت در ۵۹.۰۳ دلار بسته شد، که ۶ سنت از قیمت بسته شده دیروز کمتر است.

قیمت‌های نفت پس از بسته شدن بازارهای اصلی و در ساعات معاملات غیررسمی با گزارش مؤسسه سوخت آمریکا از کاهش شدید و غیرمنتظره میزان ذخایر انبارهای نفت ایالات، تقویت شدند.

در هفته منتهی به ۱۵ مارچ، میزان ذخایر انبارهای نفت آمریکا ۲.۱ میلیون بشکه کاهش یافت و به ۴۴۶.۸ میلیون بشکه رسید. این درحالی است که تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کردند میزان این ذخایر ۳۰۹ هزار بشکه افزایش بابد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی