بازدید 3123
۱

واکنش معاون فرهنگی آزاد به حادثه نیوزیلند

کد خبر: ۸۸۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ 19 March 2019

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد با اشاره به حادثه نیوزیلند گفت: همه این برنامه‌ها، مهندسی و طراحی شده‌ تا از گسترش اسلام جلوگیری و تفکر اسلامی را زمین گیر کند.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری با اشاره به حادثه نیوزیلند و کشتار مسلمانان و سکوت مجامع بین‌المللی در این خصوص گفت: این مصیبت بزرگ و شهادت ۵۰ نمازگزار و مجروح شدن جمع بزرگی از نمازگزاران را در مساجد نیوزیلند تسلیت عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: این برنامه‌هایی که در دنیای امروز رخ می‌دهد، از قتل عام فجیع در میانمار که در چند سال گذشته در حال انجام است و آواره ساختن چند میلیون شهروند بیگناه آن کشور تا قتل عامی که در سوریه و عراق به راه انداخته‌اند و به تازگی هم در کشور نیوزیلند این حادثه رخ داد، همه جز برنامه‌های مهندسی و طراحی شده‌ای است که برای جلوگیری از گسترش اسلام برای زمین گیر کردن تفکر اسلامی و مسلمانان راه اندازی و طراحی شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: این حرکت قطعاً یک حرکت شکست خورده است بدون شک اینگونه حرکت‌ها نمی‌تواند اسلام و تفکر اسلامی را متوقف کند، از طرفی مدعیان حقوق بشر همیشه آن سمتی قرار می‌گیرند که حامی تروریست است. متأسفانه ما وقتی این حوادث را کنار هم می‌گذاریم جواب آن یا سکوت است که به نوعی تأیید این حرکت زشت و شیطانی است و یا بعضاً حمایت هم می‌کنند.

وی افزود: در جریان فتنه‌هایی که در جهان اسلام رخ داده است در سوریه شاهد هستیم حزب الله چند سال است که با داعش، جبهه النصره، جیش الاسلام مبازره می‌کند و در نهایت چیزی که از آمریکا و غرب شنیده می‌شود این است که نام حزب الله را جز جریان تروریسم قرار می‌دهند یعنی ۱۸۰ درجه خلاف واقعیت‌ها.

حجت‌الاسلام کلانتری افزود: حزب الهی که در جنگ با داعش ده‌ها شهید داده در لیست تروریسم قرار می‌گیرد یا جنبش نجبای عراق که سال‌هاست با داعش مبازره می‌کنند و توانستند سهم بسزایی در آزاد سازی عراق از تروریسم داشته باشند در نهایت در لیست گروه تروریستی قرار می‌گیرند، این یک بام دوهوا، بازی کردن با احساس مردم و تعریف‌های دوگانه از تروریسم، مورد توجه مردم جهان است و مردم از این دوگانه گری‌ها آگاه هستند.

وی ادامه داد: این تجربه چندین ساله که شدتش را طی چند سال دیدیم هیچ کمکی به حاکمیت مجدد غرب در منطقه نمی‌کند، منطقه و مسلمانان راه خود را یافته‌اند و به سمت استقلال و ایستادن روی پای خود حرکت می‌کنند و مردم منصف جهان واقعیت‌ها را به خوبی تشخیص می‌دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد افزود: بسیاری از رسانه‌های غربی تحت سیطره دولت‌های غربی هستند که بدون شک باید سیاست‌های دولت خود را در این مسائل پیش ببرند به وضوح پیداست چگونه زخمی شدن یک صهیونیست را بزرگ کرده و داد و فریاد در جهان راه می‌اندازند و همان روز اگر چندین جوان فلسطین به شهادت برسد حرفی از آن زده نمی‌شود.

وی ادامه داد: این دوگانگی بزرگی است و این سیاست، دولت استکباری آمریکا است بسیاری مردم دنیا این موضوع را فهمیده و فریب این برنامه‌ها را نمی‌خورند اتفاقی که در جهان افتاده است این است که ملت‌ها راه خود را پیدا کرده و حرکت می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این همون اقایی نیست که گفته بود راننده اتوبوس علوم و تحقیقات سکته زده بود!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی