بازدید 2288

استرالیا برای تقویت امنیت در عبادتگاه‌ها ۳۹ میلیون دلار هزینه می‌کند

نخست وزیر استرالیا امروز (دوشنبه) گفت، کانبرا قصد دارد تا مبلغ ۳۹ میلیون دلار دیگر برای افزایش تدابیر امنیتی در عبادتگاه‌ها اختصاص دهد.
کد خبر: ۸۸۶۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ 18 March 2019

نخست وزیر استرالیا امروز (دوشنبه) گفت، کانبرا قصد دارد تا مبلغ ۳۹ میلیون دلار دیگر برای افزایش تدابیر امنیتی در عبادتگاه‌ها اختصاص دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این تصمیم از سوی اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا در پی حملات مرگبار با ۵۰ کشته به دو مسجد در نیوزیلند از سوی یک شهروند استرالیایی اتخاذ شده است.

وی در توئیتی نوشت: امروز ما منابع مالی را برای افزایش تدابیر امنیتی در عبادتگاه‌ها افزایش می‌دهیم. ۳۹ میلیون دلار دیگر برای این منظور اختصاص می‌یابد تا مدارس مذهبی و عبادتگاه‌ها در امان باشند. این تدابیر امنیتی شامل نصب دوربین‌های مداربسته، پروژکتور، حصارکشی، زنگ‌های اعلام هشدار، سیستم‌های امنیتی و تیرک‌های مهار است.

موریسون همچنین تاکید کرد که اینها تنها برای تأمین امنیت عبادتگاه‌ها نیست بلکه برای تضمین امنیت شهروندان نیز ضرورت دارد.

وی همچنین گفت: آرزو می‌کردم که در عبادتگاه‌های استرالیا چنین تدابیر امنیتی لازم نباشد اما متأسفانه این اتفاق افتاده و به عنوان یک دولت، ما باید این منابع را تأمین کنیم. استرالیایی‌ها باید حق این را داشته باشد تا بتوانند در امنیت به مراسم مذهبی خود بپردازند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار