بازدید 9378
۳

بزرگترین پارک تفریحی شمال کشور زیرآب رفت

کد خبر: ۸۸۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ 18 March 2019
به دلیل بارش شدید سیلاب و احتمال طغیان رودخانه تجن، پل تجن ساری به دستور فرماندار ساری مسدود شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از شامگاه یکشنبه کانون حوادث سیلاب شدید جبران ناپذیری شده و هم اکنون جای جای استان از سوادکوه تا گلوگاه کانون حوادث سیلاب شده است.

اوج خطرپذیری سیلاب ۱۴ ساعت گذشته، روخانه نکارود نکا و پل تجن ساری است که طغیان رودخانه‌های این دو شهر خسارات جبران ناپذیری را برای ساکنان این دو مناطق به دنبال داشته است.

بارش سنگین باران و طغیان مقطعی رودخانه تجن ساری باعث شد تا پارک ملل ساری به عنوان بزرگ‌ترین بوستان تفریحی شمال کشور زیرآب برود. همچنین پل کابلی داراب و ساختمان اداری کارگاهی ملل ۲ ساری کاملا زیرآب رفت.

هم اکنون بارش‌های باران توام با سیلاب در مرکز استان و شهر‌های شرقی مازندران با شدت بیشتری ادامه دارد و به دستور فرماندار ساری برای جلوگیری از خطرات احتمالی ناشی از طغیان رودخانه تجن ساری مسیر رفت و برگشت ساری به نکا از روی رودخانه تجن مسدود شده است.

خبر دیگر اینکه میزان بارش برف در برخی نقاط منطقه چهاردانگه ساری به یک متر رسید و راه ارتباطی چندین روستای منطقه چهاردانگه مسدود شد و در برق برخی از روستا‌ها قطع است.

همچنین رانش زمین و بارش شدید باران سبب مسدودی راه ارتباطی ساری - تاکام و برخی روستا‌های مسیر ساری - دودانگه شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
جهار دانگه جاده ساوه هست اونی که ساری هست دودانگه هست !!!!!!
چی بگیم ! چقدر هشدار داده میشد که بستر پارک احداث شده نسبت به بستر رودخانه به اندازه کافی مرتفع نیست ! گوش شنوایی نبود ! اما خوب کاريه که شده امیدوارم دیگر شاهد این حوادث نباشیم !
اینقدر زمین فروختید و جنگلها رو ویلا کردید اینم نتیجه اش
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر