بازدید 3623

راهکار براتی برای به تلطیف فضای فوتبال بین داوران و مربیان

کد خبر: ۸۸۶۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 17 March 2019

احمدرضا براتی، رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال معتقد است که تشکل‌های صنفی مانند کانون مربیان و اتحادیه داوران در زمان بروز مشکل میان مربیان و داوران، می‌توانند به حل موضوع کمک کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، احمدرضا براتی در خصوص اختلافات به وجود آمده میان امیر قلعه‌نویی و تعدادی از داوران فوتبال کشورمان اظهار داشت: تشکل‌های صنفی مانند کانون مربیان فوتبال و نیز اتحادیه داوران در اینگونه مواقع می‌توانند نقش بسیار تعیین کننده‌ای داشته باشند. پیشنهاد می‌کنم این تشکل‌ها علاوه بر اینکه در اینگونه مواقع، جلسات مشترکی برگزار و برای حل اختلافات تلاش می‌کنند، با برگزاری جلسات مشترک به صورت ادواری و پیوسته، به تلطیف فضای فوتبال و نزدیک کردن جامعه داوران و مربیان کمک موثری کنند.

Related image

رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: این اقدامات هیچ زحمت و هزینه‌ای ندارد، اما تأثیر تشکل‌های صنفی در معادلات فوتبالی کشور را افزایش می‌دهد. همیشه بهترین نتیجه الزاماً از مراجعه به مراجع قضایی حاصل نمی‌شود و بهتر است طرفین اختلاف و تشکل‌های صنفی مربوط به آنها تلاش کنند تا با گفتمان و تعامل، اختلافات را ریشه‌یابی و از بروز آنها در آینده جلوگیری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل