بازدید 9406
بهترین سوله از صنعتی تا ورزشی را از ما بخواهید

سوله تاپ ؛ معرفی و خرید و فروش سوله ، رهن و اجاره سوله

سوله تاپ زیر مجموعه‌ای است از موسسه و  املاک صنعتی فتح که مدرن‌ترین و اولین مرکز املاک صنعتی در ایران می‌باشد. سوله ها مصارف گوناگون دارند که شاید تنها کاربرد صنعتی آنها به ذهن شما بیاید. اما آنها در ورزش و شرایط بحرانی بلایای طبیعی هم به امداد ما می آیند.
کد خبر: ۸۸۶۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 10 May 2020

سوله تاپ زیر مجموعه‌ای است از موسسه و  املاک صنعتی فتح که مدرن‌ترین و اولین مرکز املاک صنعتی در ایران می‌باشد. این مجموعه با دارابودن گسترده‌ترین فایلینگ املاک صنعتی در اقصا نقاط ایران و داشتن شعبه‌ها و نمایندگی‌ها در مناطق صنعتی ایران و همچنین پوشش کلیه مناطق و شهرک‌های صنعتی استان تهران در هر زمانی آماده ارائه و معرفی نمودن موارد (خرید سوله و اجاره سوله) از جانب مشتریان محترم می‌باشد.

دراین راستا سوله تاپ به عنوان مرجع جستجوی املاک صنعتی با هدف و خط مشی معرفی صحیح و متنوع زیر نظر مجرب‌ترین کارشناسان ملکی در فضایی تخصص محور اقدام به درج آگهی در محدوه‌ای گسترده در جای جای مناطق صنعتی استان تهران و ایران نموده است.

همچنین سوله ها تنها برای مصارف صنعتی به کار نمی روند بلکه در عالم ورزش نیز از سوله ها برای ساخت سالن های ورزشی چندمنظوره کوچک و محلی یا بزرگ و منطقه ای و حتی ملی استفاده می شود و فضای ورزش سرپوشیده را در اختیار علاقمندان و رشته های ورزشی مرتبط قرار می دهد.

سوله ها همچنین در بحران هایی نظیر سیل و زلزله نیز به کمک و امداد مردم می آیند و پناهگاه و اسکانی موقت برای رفع خطرات بلایای طبیعی خواهند بود.

سوله تاپ ؛ معرفی و خرید و فروش سوله ، رهن و اجاره سوله

دست آورد‌های املاک صنعتی فتح (سوله تاپ)

از ویژگی‌های این مجموعه که بر اساس کسب تجربه حاصل از تلاش بالغ بر ۳۰ سال فعالیت موثر می‌باشد تلفیق صحیح و کارشناسی محور روش‌های سنتی و مدرن املاک صنعتی می‌باشد. این مجموعه با گردآوری کارشناسان خبره ملکی مجرب و متخصص ودارابودن مشاورین حقوقی به صورت حضوری وتلفنی پذیرای مشتریان محترم و ارائه مشاوره فنی و تخصصی در کلیه ابعاد املاک صنعتی از جمله ارائه مشاوره حقوقی ومالیاتی و ثبت و شهرداری و جهادکشاورزی فروش سوله ، اجاره سوله و همچنین جذب سرمایه گذار و راه اندازی کارخانجات راکد و بوده و درآخر معرفی ملک صنعتی متناسب در خواست متقاضی بر اساس بودجه و متراژ ومحدوده میباشد و علاوه بر آن با گسترش فعالیت‌های شغلی در فضای اینترنت با ایجاد سوله تاپ گام بلندی را در جهت تسریع رفع نیاز مشتریان با در نظر گرفتن کلیه موارد تخصصی و فنی برداشته است.

سوابق و موفقیت‌های املاک صنعتی فتح (سوله تاپ)
املاک صنعتی فتح در طی سال‌ها فعالیت موثر موفق به دریافت تندیس‌ها و لوح‌های تقدیر متعددی از مقامات ومراجع ذیربط شده است که از نمونه‌های آن دریافت تندیس از شخص رئیس جمهورو... می‌باشد ضمنا آقای رحمن علی نژاد که مدیریت این مجموعه می‌باشد در راستای اجرای خط مشی حمایت از سرمایه گزاران و راه اندازی کارخانجات راکد وبه طور کلی حمایت از رونق در چرخه صنعتی مفتخر به دریافت عنوان کارآفرینی نمونه شده است چرا که یکی از اهداف این گروه با مدیریت شخص آقای علی نژاد حمایت از سرمایه گزاران جهت انتخاب بهترین مکان برای تولیداتشان در جهت اخذ بهترین تصمیم که نتیجه آن علاوه بر موفقیت سرمایه گزار موجب رونق املاک صنعتی و اشتغال زایی می‌باشد به اعتقاد ایشان صرفا راه اندازی یک کارخانه کار مهمی تلقی نمی‌گردد بلکه تهیه ومواداولیه تامین نیروی انسانی و دستیابی به بازارفروش و فائق آمدن بر قوانین دست وپاگیر مهمتر وچشم گیر می باشد.

سوله تاپ ؛ معرفی و خرید و فروش سوله ، رهن و اجاره سوله

شعبه‌ها و نمایندگی‌های املاک صنعتی فتح (سوله تاپ)
یکی از دلایل و ویژگی‌های ممتاز سوله تاپ در راستای رفع نیاز‌های متقاضیان درچرخه صنعت دارا بودن شعبه‌ها و نمایندگی‌های متعلق به مجموعه‌ی املاک صنعتی فتح می‌باشد که از نمونه‌های آن علاوه براستان تهران در شهر‌های تبریزوارومیه ومشهدویزد اشاره کرد که این خود بر قابلیت‌های معرفی ملک صنعتی در سوله تاپ در محیطی کارشناسی محور می‌افزاید وسبب رضایتمندی متقاضیان و مشتریان محترم خواهد شد.
طرق و روش‌های تماس واخذ مشاوره با مجموعه املاک صنعتی فتح (سوله تاپ)
۱-مراجعه حضوری: کیلومتر ۸ جاده مخصوص (لشگری) جنب تام ایران خودرو موسسه و املاک صنعتی فتح
۲-مراجعه نشانی اینترنتی سوله تاپ
۳-تماس تلفنی با شماره‌های ذیل: ۰۲۱۴۸۲۰۰ - ۰۹۲۰۲۰۲۰۴۴۴

سوله تاپ ؛ معرفی و خرید و فروش سوله ، رهن و اجاره سوله

سوله تاپ ؛ معرفی و خرید و فروش سوله ، رهن و اجاره سوله

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی