بازدید 11343

پیش بینی حفظ روند کاهشی نرخ دلار

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس می گوید نرخ دلار کاهش پیدا می کند اما این کاهش قیمت الگویی برای سال آینده نیست.
کد خبر: ۸۸۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱ 16 March 2019

اصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اشاره به نوسانات اخیر در بازار ارز، گفت: از آنجایی که با پایان سال نزدیک هستیم و مبادلات بیشتر شده است، شاهد نوسان قیمت ارز بوده ایم اما این روند در ایام نوروز متوقف می شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اظهار داشت: از سوی دیگر گفته می شود مسافران خارجی نوروز و درخواست ارز آنها بر داغ شدن بازار ارز می افزاید اما به دلیل گرانی برآورد می شود که میزان درخواست ارز مسافرتی کاهش پیدا کند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: با این حال با شروع ایام نوروز و تعطیلی بانک ها و فعالیت های اقتصادی مجدد نرخ دلارکاهش پیدا خواهد کرد اما باید گفت این کاهش مقطعی نمی تواند الگویی برای شرایط ارز در سال آینده باشد.

وی با بیان اینکه سرنوشت ارز در سال آینده قابل پیش بینی نیست، عنوان کرد: برای پیش بینی نرخ دلار باید دید بعد از اتمام تعطیلات چه وضیعتی در مدیریت اقتصادی و سیستم بانکی شکل می گیرد، بنابراین با کاهش مقطعی نرخ دلار نمی توان آن را برای بلند مدت الگو دانست.

دولت خواهان تثبیت ارز است

سلیمی در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه مسئولان اقتصادی کشور به دنبال حل مشکلات این حوزه هستند، تاکید کرد: دولت خواهان تثبیت ارز است که این اتفاق بعد از شروع مجدد کار ادارات ومدارس قابل تحقق و برآورد است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس بیان داشت: با این حال  باید ببینیم نرخ دلار تا نیمه اول سال آینده به چه سمتی پیش می روید اگر بتوانیم در این بازه شرایط را تثبیت کنیم و بحث کاهش ارز را دنبال کنیم درنیمه دوم شرایط بهتر خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها