بازدید 4875

توقف «هنرپیشه» عسگرپور به دستور رئیس صداوسیما؟

به گفته محمدمهدی عسگرپور، عبدالعلی علی عسگری رئیس سازمان صداوسیما دستور حذف برنامه «هنرپیشه»، یکی از برنامه‌های در دست تولید شبکه نسیم را صادر کرده است.
کد خبر: ۸۸۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶ 16 March 2019

به گفته محمدمهدی عسگرپور، عبدالعلی علی عسگری رئیس سازمان صداوسیما دستور حذف برنامه «هنرپیشه»، یکی از برنامه‌های در دست تولید شبکه نسیم را صادر کرده است.

به گزارش تابناک و به نقل از ایلنا، محمد مهدی عسگری پور در یادداشتی با اشاره به حذف برنامه «هنرپیشه» از شبکه نسیم به دستور رئیس سازمان صدا و سیما نوشته است: «درطول سی و دو سال کارم در حوزه فیلمسازی و برنامه‌سازی بارها با لحظات شاد و تلخ مواجه شدم، چه برنامه‌هایی که بر ساختش مصر نبودم و شد و چه آنهایی که اصرار داشتم و شد و گاهی آنهایی که دوست داشتم و نشد.»

عسگرپور ادامه داد: «به دلایل متعدد دلبستگی زیادی به برنامه «هنرپیشه» داشتم و مدیران موثری را هم با خود همراه کردم تا این که دوم دی ماه ٩٧ رسماً به من اعلام شد ریاست صداوسیما با تولید و پخش برنامه مخالف است و جای بحث هم ندارد! همه بارهای این نشدن یک طرف، ناامید کردن جوانانی که ثبت نام کرده بودند و در مرحله نخست قبول شده بودند یک طرف.

الان برایم این یک سال که در طولش دو پروژه دیگر را به خاطر «هنرپیشه» قربانی کردم آنقدر سنگینی نمی‌کند که وقتی به حال آن جوانان امیدوار فکر می‌کنم. شاید وقتی دیگر…. شاید جایی دیگر»

برنامه «هنرپیشه» قرار بود به تهیه کنندگی محمدمهدی عسگرپور و کارگردانی بیژن میر باقری از شبکه نسیم پخش شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان