بازدید 3046

تمدید ثبت نام آزمون فلوشیپ برای بار سوم

کد خبر: ۸۸۵۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵ 15 March 2019

مهلت ثبت نام آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۳۹۸ برای بار سوم تمدید شد.

به گزارش مهر، آزمون پذیرش دستیاران دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۳۹۸ وفق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی به صورت غیر متمرکز و توسط دانشگاه‌های مجری برنامه آموزشی در ۷ تا ۹ اردیبهشت ۹۸ برگزار می‌شود.

فرصت مجدد برای ثبت نام به مدت یک روز خواهد بود و داوطلبان شنبه ۲۵ اسفند ۹۷ می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و با توجه به رشته تخصصی پیش نیاز و در نظر گرفتن وضعیت شرکت در آزمون (عضو هیئت علمی، آزاد) صرفاً یک رشته و یک دانشگاه را انتخاب و بر اساس مفاد راهنما ثبت نام کنند.

کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای سه شنبه و چهارشنبه سوم و چهارم اردیبهشت ماه ۹۸ از طریق دانشگاه‌های علوم پزشکی متولی برگزاری آزمون توزیع می‌شود.

آزمون در دو مرحله کتبی و شفاهی (به صورت منفرد یا ترکیبی از روش‌های آسکی (OSCE)، PMP، مصاحبه ساختارمند یا سایر روش‌های نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته خود برگزار می‌شود.

آزمون کتبی روز پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۹۸ (در یک مکان در هر دانشگاه و رأس ساعت ۹ صبح) و آزمون شفاهی کلیه رشته‌ها از تاریخ ۷ تا ۹ اردیبهشت ۹۸ برگزار می‌شود.

ظرفیت آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۹۸ حدود ۴۲۰ نفر در ۸۲ دوره تکمیلی تخصصی و ۱۷ دانشگاه علوم پزشکی و دو مرکز جهاد دانشگاهی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر