بازدید 4501
گزارش

هیچ بازنشسته ای از ساختمان فدراسیون نرفته جز یک نفر!

کد خبر: ۸۸۵۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸ 14 March 2019

بعد از استعفای محمدرضا ساکت معاون او یعنی ابراهیم شکوری که توسط ساکت به فدراسیون فوتبال معرفی شد سرپرست دبیر کلی را برعهده گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، دبیرکل مستعفی در سفر تیم ملی به امارات برای حضور در جام ملت های آسیا در کنار تیم ملی بود و اکنون هم در تصمیم گیری های فدراسیون فوتبال در مورد تیم های ملی نقش اساسی دارد چرا که مشاور فدراسیون فوتبال است. او در بسیاری از جلسات مهم حضور دارد و این را اهالی فدراسیون می دانند.

به تازگی حسین عبدی سرمربی تیم ملی نوجوانان شده است. مربی ای که در زمان دبیر کلی محمدرضا ساکت مشاور فنی تیم های ملی فوتبال بانوان شد و بعد از اینکه مجوز ادامه حضور او در کنار تیم های ملی فوتبال بانوان از سوی وزارت ورزش صادر نشد با پیشنهاد فدراسیون فوتبال قرار است هدایت تیم ملی پسران زیر 16 سال ایران را برعهده بگیرد.

Image result for ‫بازنشسته های فدراسیون فوتبال‬‎

از دیگر مدیران مستعفی فدراسیون فوتبال می توان به علی کفاشیان اشاره کرد. او همچنان به ساختمان سئول رفت آمد می کند چون یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال بشمار می رود و در آسیا هم صاحب کرسی است. البته او پیش تر گفته بود با اتمام دوره مدیریتش در کنفدراسیون فوتبال آسیا که فروردین 98 خواهد بود برای همیشه از فوتبال خواهد رفت! عباس ترابیان رییس کمیته فنی توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی هم حکم مشاوره دریافت کرده است و او هم به ساختمان سئول رفت و آمد دارد. فریدون اصفهانیان هم همین طور است و در بازیهای این هفته لیگ برتر ناظر یکی از بازی های مهم خواهد بود.

به واقع این طور می شود گفت مدیران بازنشسته فدراسیون فوتبال که از سمت اجرایی خود استعفاء کرده اند اینروزها در فدراسیون فوتبال هم هستند و هم نیستند و به جرات می شود گفت هنوز برخی از آنها در تصمیم گیری ها همان نقش تعیین کننده گذشته را دارند به این خاطر که نفراتی جایگزین شده اند که پیش تر معاون بوده اند و در مسیری که در آن قرار گرفته اند کم تجربه هستند و حتما نیاز به مشاوره رییس گذشته خود دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل