بازدید 2349
۲

دستگیری محتکر میلیاردی آجیل شب عید در ساری

کد خبر: ۸۸۵۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ 13 March 2019

فرمانده انتظامی مازندران از کشف یک تن و 350 کیلوگرم آجیل و تنقلات احتکار شده در ساری خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار کرد: در راستای مقابله با عرضه کالای قاچاق و جلوگیری از احتکار کالا و نیازمندی های مردم در آستانه آغاز سال نو، طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر آجیل و تنقلات شب عید در شهرستان ساری شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران پلیس آگاهی با همکاری نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در بازرسی از محل دپوی کالا توسط متهم یک تن و 350 کیلو انواع تنقلات و آجیل که متهم قصد عرضه آن در روزهای پایانی سال را داشت، کشف کردند.

میرفیضی، ارزش کالاهای کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: کالای کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه قاچاق و احتکار کالا اقدامی در جهت ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان محسوب می‌شوند، اظهار کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیازمند همکاری آحاد جامعه با پلیس در توسعه امنیت پایدار در برابر تهدیدات اقتصادی، مقابله با مفسدان اقتصادی، محتکران و قاچاقچیان کالا و ارز است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چقدر خنده دار یک وانت نیسان جنس یعنی احتکار ؟!! توی بعضی مغازه ها ده وانت جنسه کسی هم نمی گه احتکار کردن بابا ول کنین این نمایشها را
خوب این ک احتکار نبوده است . هر عمده فروشی بیش از این مقدار در انبار دارد که به مرور در هفته پایانی سال توزیع کند. این ها غرض ورزی و ایجاد مسئله برای کسبه است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی