بازدید 3841

بونجاح: خط دفاع و دروازه بان پرسپولیس قدرتمندند

کد خبر: ۸۸۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ 13 March 2019

مدیر تیم فوتبال السد قطر در حالی که تیمش با یک گل آفساید برنده مسابقه شد، مدعی شد داور کره‌ای این تیم را از رسیدن به چند گل در بازی با پرسپولیس محروم کرد!

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روزنامه الوطن قطر، محمد غلام البلوشی پس از پیروزی یک بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) تیم السد برابر پرسپولیس در هفته دوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: از این پیروزی و تلاش بازیکنان السد در تمام طول بازی خوشحال هستیم. بازیکنان السد مصمم برای رسیدن به پیروزی بودند که می‌تواند به ما برای بازی‌های آینده انگیزه زیادی دهد.

وی سپس با انتقاد از داور بازی گفت: او در حد و اندازه قدرت این بازی بود و السد را از رسیدن به چند گل محروم کرد. 2 پنالتی ما را علاوه بر مردود اعلام کردن گل بونجاح در پایان نیمه نخست نگرفت. امیدوارم کنفدراسیون فوتبال آسیا این مسئله را برای بازی‌های بعدی مورد نظر قرار دهد. بازی سختی بود و پرسپولیس در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا تا بازی فینال پیش رفت. خط دفاعی و دروازه‌بان قدرتمندی دارند. سخت تلاش کردیم و در دقیقه پایانی به پیروزی رسیدیم. زننده گل السد و بهترین بازیکن بازی با پرسپولیس ادامه داد: شادی من پس از گلزنی طبیعی بود زیرا السد بازی سختی داشت و در سخت‌ترین لحظه به گل رسیدیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی