بازدید 4761

۴بازیکنی که تهدید کردند با آمدن مورینیو از رئال می روند

کد خبر: ۸۸۴۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ 11 March 2019

تداوم فراز و نشیب‌های رئال مادرید در فصل جاری  که منجر به حذف این تیم از رقابت‌های جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا شد و امیدهای کهکشانی‌ها به قهرمانی در لالیگا را نیز کمرنگ‌تر کرد، همچنین جایگاه سانتیاگو سولاری را روی نیمکت سفیدپوشان مادریدی متزلزل کرده همه اینها در حالی است که زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال بازگشت ژوزه مورینیو به روی نیمکت رئال هم شنیده می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، در همین راستا نشریه «دیلی‌میل» انگلیس گزارش داد؛ سرخیو راموس، مدیران باشگاه رئال مادرید را تهدید کرده در صورتی که مورینیو به عنوان سرمربی جدید کهکشانی‌ها و جانشین سولای آرژانتینی انتخاب شود، این باشگاه را ترک خواهد کرد. همچنین مارسلو، گرث بیل و کریم بنزما نیز مخالفت خود را با بازگشت آقای خاص اعلام و عنوان کرده‌اند در صورت تحقق این اتفاق راهی را که کاپیتان رئال مادرید انتخاب کرده، در پیش خواهند گرفت.

مدیران ارشد باشگاه رئال مادرید قرار است امروز (دوشنبه) جلسه‌ای در این باشگاه برگزار کنند تا در خصوص احتمال انتصاب ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی جدید سفیدپوشان مادریدی تصمیم‌گیری کنند. انتظار می‌رود فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید امروز تصمیم نهایی در این خصوص را بگیرد. سرخیو راموس در زمانی که مورینیو بین سال‌های 2010 تا 2013 هدایت رئال مادرید را برعهده داشت، رابطه چندان خوبی با این سرمربی پرتغالی نداشت و بارها با یکدیگر به مشکل خورده بودند. کاپیتان کهکشانی‌ها در حالی تهدید به ترک رئال مادرید کرده که تا سال 2021 با این تیم قرارداد دارد.

مورینیو 56 ساله از زمان اخراجش از سمت سرمربیگری منچستریونایتد در ماه دسامبر 2018، هدایت تیمی را برعهده نداشته است. گفته می‌شود رئال مادرید قصد دارد این سرمربی پرتغالی را با قراردادی سه ساله به ارزش 17 میلیون پوند به خدمت بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی