بازدید 7319
۵
سوژه

آیا خادم سودای ریاست فدراسیون فوتبال را دارد؟

با توجه به اینکه هیچکدام ازفدراسیون هایی که خادم به عنوان گزینه هایی که رییس شان بازنشسته محسوب می شد، در حد و اندازه خادم نبودند، به راحتی می توان تشخیص داد که در مغز و ذهن این کشتی گیر چه می گذشته است؛ ریاست فدراسیون فوتبال جای مهدی تاج!
کد خبر: ۸۸۴۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ 11 March 2019

ادعای تازه امیر خادم معاون مستعفی وزیر ورزش، نشان می دهد که این کشتی گیر احتمالا سودای ریاست فدراسیون فوتبال را در سر می پروارنده است!

به گزارش تابناک ورزشی، خادم کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی در تازه ترین مصاحبه اش گفت: «دو گزینه و مسیر را برای خودم در نظر گرفتم که یکی وزارت کار بود و دیگری هم از ١٢ رئیس فدراسیون بازنشسته، علاقمند بودم یکی از این فدراسیون‌ها که جزو فدراسیون‌های تخصصی نبود، بروم.»

این جمله امیر خادم با توجه به ورود چند باره او به موضوعات فوتبالی مثل فروش استقلال و پرسپولیس و همچنین وارد کردن یکی از اقوام غیرفوتبالی اش بنام توفیقی به مدیریت سطح بالای باشگاه استقلال، نشان می دهد این قهرمان سابق جهان و نماینده پیشین مجلس، این بار تمایل داشت جای مهدی تاج رییس بازنشسته فدراسیون فوتبال را بگیرد اما با حکم بازگشت به کار تاج در وزارت صنعت ، معدن و تجارت، او حالا برای نشستن جای برادر مستعفی در ریاست فدراسیون کشتی ثبت نام کرده است.

آیا امیررضاخادم می خواست رییس فدراسیون فوتبال شود؟

با توجه به اینکه هیچکدام ازفدراسیون هایی که خادم به عنوان گزینه هایی که رییس شان بازنشسته محسوب می شد، در حد و اندازه خادم نبودند، به راحتی می توان تشخیص داد که در مغز و ذهن این کشتی گیر چه می گذشته است؛ رویای ریاست فوتبال ایران جای مهدی تاج که البته چندان تعجب برانگیز هم نبود. حوزه ای با توانایی مالی سرشار و فدراسیونی که می شود از لحاظ اقتصادی سودآور نیز باشد.

امیر خادم بارها در جلسات بین فوتبالی ها شرکت کرد و به عنوان معاون سلطانی فر دخالت هایی در مسایل فوتبالی داشت که تعدادش کم هم نیست. خادم نامزد ریاست فدراسیون کشتی در نشست خبری اظهار داشت: زمانی که بحث چند شغله‌ها و بازنشسته‌ها مطرح شد، نزدیک به دو سال بود که با سلطانی فر همکاری می‌کردم، به دلیل علاقه شخصی علاقمند بودم از حوزه مجلس جابه جا شده و بیشتر نظرم روی حوزه گردشگری بود. دو جلسه با سلطانی‌فر داشتم و ابراز علاقه کردم در این بخش فعالیت کنم چون روحیات من خیلی با حوزه مجلس مناسب نبود. وزارت ورزش کمترین سوال استیضاح و تذکر را بعد از سه بخش دیگر داشت به همین دلیل تاکید داشتند که از این حوزه نروم اما علاقه شخصی‌ام بود که این اتفاق بیفتد و زمانی بحث جدی شد که موضوع بازنشسته‌ها مطرح شد.

وی ادامه داد: دو گزینه و مسیر را برای خودم در نظر گرفتم که یکی وزارت کار بود و دیگری هم از ١٢ رئیس فدراسیون بازنشسته، علاقمند بودم یکی از این فدراسیون‌ها که جزو فدراسیون‌های تخصصی نبود بروم. نهایی شده بود که به آنجا بروم اما موضوع استعفای رسول خادم مطرح شد. دو روز بعد در خانه پدری رسول را دیدم که وی گفت که خوب است تو به کشتی بیایی و ثبت نام کنی. اصرار و پیشنهادش به این دلیل بود که ٨ سال فعالیت کرده‌ام و به نظرم می‌آید کسی که بتواند شرایط را ادامه دهد تو باشی. همانجا قاطعانه به رسول گفتم این کار را نمی‌کنم دلیلش هم به دلیل عدم علاقمندی نبود. بلکه فردا هر حرکتی که من بکنم اگر مغایر با کارهای او بوده می‌گویند کاری خلاف رسول خادم کرده‌ام و یا به عکس و این به نفع کشتی نباشد.

نویسنده: امید صبوری

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
خانواده محترم خادم کمی استراحت کنند هم بعید نیست تا جا برای افراد لایق باز باشد!
ما الان چیزی روی پیشونیمون نوشتن یا ما رو 4 پا فرض کردید؟
باز فوتبال خوبه، هر کسی چیزی میداند. شکر خدا که ادعا و سودای فدراسیون شطرنج و یا اسکی را ندارد.
موروثی شدن ریاست فدراسیون ها رو کم داشتیم که اون هم مد شده . چه راحت بعضی ها ایران رو ارث پدری خودشون میدونن
جالبه، بجای اینکه بیان پاسخگوی کارهاشون باشن راحت میخوان بیان دوباره پست بگیرن. اون زمان که تو هیات مدیره پرسپولیس و استقلال دست بردند و اون آقایون عجیب غریب بی صلاحیت رو انداختن داخل این دو تا تیم الان باید جوابگوش باشند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل