بازدید 4476

شاخص ارزی با ۱۰۰ تومان کاهش به بهای ۱۳ هزار و ۵۰ تومان رسید

بازار ارز در دومین روز هفته، با روند کاهشی همراه شده است و بر اساس اطلاعات سامانه سنا بانک مرکزی، نرخ ارز با افت ۱۰۰ تومانی در صرافی‌های بانکی و مجاز عرضه شده است. این در حالی است که بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز یکشنبه نسبت به روز گذشته ثابت اعلام کرد.
کد خبر: ۸۸۴۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ 10 March 2019
تابناک اقتصادیبازار ارز در دومین روز هفته، با روند کاهشی همراه شده است و بر اساس اطلاعات سامانه سنا بانک مرکزی، نرخ ارز با افت ۱۰۰ تومانی در صرافی‌های بانکی و مجاز عرضه شده است. این در حالی است که بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز یکشنبه نسبت به روز گذشته ثابت اعلام کرد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (یکشنبه نوزدهم اسفندماه ۹۷) بازار ارز نسبت به روز گذشته شاهد کاهش قیمت  بودیم. گواه این ادعا اطلاعات اطلاعات سامانه سنا بانک مرکزی می‌باشد. این سامانه که هر روز میانگین وزنی نرخ خرید و فروش ارز بر مبنای معاملات ثبت شده در سامانه نظارت ارز توسط بانک‌ها و صرافی‌های مجاز کل کشور را نشان می‌دهد، امروز نرخ دلار و یورو را با کاهش قیمت ارزشگذاری کرده است. بر این اساس، امروز هر اسکناس دلار آمریکا به نرخ ۱۲۹۵۰ تومان خریداری شده است و با کاهش ۱۰۰ تومانی نسبت به روز قبل، به نرخ ۱۳۰۵۰ تومان به متقاضی دریافت دلار در صرافی‌های مجاز و بانکی فروخته شده است.

همچنین امروز هر اسکناس یورو به نرخ ۱۴۹۵۰ تومان خریداری شده و به قیمت ۱۵۰۵۰ تومان در صرافی‌های بانکی فروخته شده است. این نرخ نسبت به روز شنبه، ۱۰۰ تومان کاهش داشته است.
 
شاخص ارزی با ۱۰۰ تومان کاهش به بهای ۱۳هزار و ۵۰ تومان رسید


نرخ رسمی ۴۷ ارز ثابت ماند

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «یکشنبه ۱۹ اسفند ماه ۹۷» بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین امروز هر پوند انگلیس بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۵۴ هزار و ۶۶۷ ریال و هر یورو نیز ۴۷ هزار و ۱۹۲ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۱ هزار و ۶۷۰ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۴۵۳ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۰۵ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۲۴ ریال، روپیه هند ۶۰۱ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۱۵۸ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۰ هزار و ۴۶ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۷ هزار و ۷۸۲ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۵۱ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۶ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۳۰۵ ریال قیمت خورد.

از سویی دیگر، نرخ دلار نیوزلند ۲۸ هزار و ۵۷۰ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۹۱۰ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۷۲۴ ریال، روبل روسیه ۶۳۴ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۰۰ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۵۹۹ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۵ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۹۲۲ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۵۰ هزار و ۱۱۲ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۵۳ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار و ۳۲۹ ریال تعیین شد.

افزون بر این نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۵۹۸ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۸ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۲۴۹ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۲ هزار و ۳۳۳ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۲۷۶ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۷ هزار و ۳۰ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۴۰ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۹۴ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۶۴۵ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۸۷ ریال، افغانی افغانستان ۵۶۲ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۶۴۰ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۴۸ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۳۷۰ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۱ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و یک ریال ارزش‌گذاری شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها