بازدید 3843
۲

پایان رسمی مردهمیشه خندان و اشتباهی در فوتبال

کد خبر: ۸۸۴۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ 10 March 2019

علی کفاشیان با سابقه و تجربه دو دهه ای مدیریتی و مالی نهایت تلاش خود را کرد تا ریاست خودش را در فوتبال به بالای یک دهه برساند اما  قبل از انتخاب برای دوره سوم، این بار جای خود را به مهدی تاج نایب رئیس سابقش داد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ابتدا تصور می شد این یک روش پوتین-مدودفی برای اداره فوتبال ایران است اما تاج به سرعت قبای ریاست را کاملا برتن کرد تا علی کفاشیان به اتاق کوچکتر طبقه چهارم فدراسیون منتقل شود، جایی که میهمان های مهدی تاج گاها برای انتظار یا ناهار جمعی روی صندلی های آن می نشینند!

رفتن کفاشیان از فوتبال امروز در شرایطی رسمی شده که او سال ها برای بقا می جنگید. کفاشیان که مخالفانی جدی در سه دوره مختلف مدیریتی داشته کم کم نسبت به تلاش های جدی دردسرساز نسبت به حضورش در فوتبال خسته شده و از تایلند استعفای خود را برای مهدی تاج ارسال کرده است. این نامه پس از اصرار تیم مستقر در مجلس برای خلع بازنشسته ها از کارهای اجرایی به رشته تحریر درآمده تا کفاشیان بعد از ده سال فوتبال ایران را رها کند؛ البته او در پست آسیایی خود باقی خواهد ماند و با توجه به انتخابات قریب الوقوع آسیایی این سمت را نیز از دست خواهد داد.

با اتمام حضور او در کار اجرایی فوتبال به نظر می رسد دیگر اگر قصد پیدا کردن علی کفاشیان داشته باشیم باید در جاده سلامتی مجموعه انقلاب منتظر عبور او بایستیم. او در هر شرایطی یک قهرمان بازنشسته دوومیدانی است که با لباس ورزشی طوسی در جاده نیمه استقامت برای سلامتی می دود. بله؛ کفاشیان ورزشکارتر از اغلب پیشکسوتان فوتبال ایران بود اما هرگز فوتبالی نشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کفاشیان با اومدنش به فوتبال قشنگ ما رو 50 سال به عقب برد امیدواریم دیگه از این دست مدیران نالایق نصیب ورزش و فوتبال ما نشوند
بالاخره رفتی ، البته بردنت اجباری !!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل