بازدید 2511

وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی در ایام نوروز

کد خبر: ۸۸۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸ 10 March 2019

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: دانشجویان خوابگاهی می‌توانند تا ۲۷ اسفند از خوابگاه و خدمات دانشگاه استفاده کنند، خوابگاه‌ها برای دانشجویان متاهل در ایام نوروز نیز باز است.

به گزارش دانشجو، حسن به‌نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران با اشاره به تعطیلات پایان سال درباره وضعیت خوابگاه های دانشجویی برای استفاده از دانشجویان گفت: براساس تقویم آموزشی نیمسال دوم دانشگاه تهران،دانشجویان خوابگاهی می توانند تا روز 27 اسفند از خوابگاه و خدمات دانشگاه استفاده کنند.

وی درباره شرایط استفاده دانشجویان متاهل از خوابگاه دانشگاه تهران افزود: دانشجویانی متاهل می توانند همانند گذشته از خدمات دانشگاهی و خوابگاه دانشجویی در ایام تعطیلات نوروزی استفاده کنند.

به نژاد با اشاره به آغاز نوسازی خوابگاه‌های دانشجویی اظهار داشت: با توجه به قدمت تعدادی از خوابگاه‌ها تا کنون تلاش شده تا مشکلات مختلف این مکان های دانشجویی رفع شود. تعداد مشخصی از خوابگاه‌ها سابقه 20 ساله دارند و عمده دیگر این مکان‌ها مربوط به زمان پیش از انقلاب است.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران تصریح کرد: دانشگاه تهران 106 ساختمان خوابگاهی دارد که 12هزار دانشجو در این ساختمان ها سکونت دارند که از این تعداد 450 دانشجوی متاهل به طور مستمردر همه ایام سال از این خوابگا ها استفاده می کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: معاونت دانشجویی دانشگاه تهران مسئولیت برنامه‌ریزی، اداره و هدایت امور دانشجویی دانشگاه از جمله: امور رفاهی، بهداشت و درمان، مشاوره دانشجویی، امور انضباطی و سیاست‌گذاری و فراهم کردن تمهیدات لازم برای تأمین نیازهای رفاهی دانشجویان را بر عهده دارد. این معاونت، وظایف و مأموریت‌های یاد شده را به وسیله مدیریت‌های تابعه خود یعنی اداره کل امور دانشجویی، اداره کل امور خوابگاه‌ها، اداره کل بهداشت و درمان و مرکز مشاوره دانشجویی به انجام می‌رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست