بازدید 4162
سوژه

کمیته داوران فدراسیون فوتبال دراختیار اعضای شورای شهر!

کد خبر: ۸۸۴۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴ 10 March 2019

موج استعفا در فدراسیون فوتبال قبل از علی کفاشیان دامن کمیته داوران و فریدون اصفهانیان را گرفت. این فرد که جزو افراد بازنشسته فدراسیون فوتبال است از سمت خود کنار رفت تا سهرابی سرپرست جدید کمیته داوران باشد و کار اجرایی را تا انتخاب رییس جدید انجام دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، شنیده می‌شود که مهدی تاج قصد دارد هدایت‌الله ممبینی را به عنوان رییس جدید کمیته داوران انتخاب و رسما جایگزین فریدون اصفهانیان کند. جالب این که اصفهانیان به عنوان عضو شورای شهر زنجان این پست را تحویل عضو سابق شورای شهر اهواز می دهد! ممبینی که از داوران بازنشسته فوتبال ایران محسوب می‌شود و یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال است، بعد از رفتن امیرعابدینی خیلی بی سروصدا توسط تاج به عنوان سرپرست سازمان اقتصادی و بازاریابی فدراسیون انتخاب شد و فعالیت زیادی را انجام داد.

حالا او اصلی ترین گزینه برای ریاست کمیته داوران است. فردی که با مهدی تاج رابطه خوبی دارد و از طرفی صلاحیت نشستن بر روی این صندلی را به خود می‌بیند و اگر آمدنش بر خلاف قانون بازنشستگی نباشد مشکل حل است. به احتمال فراوان بعد از جلسه مجمع عمومی حکم ممبینی صادر می‌شود و او رسما کار خود را آغاز خواهد کرد.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال دراختیار اعضای شورای شهر!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر