بازدید 13503

سگ‌های ولگرد لواسان دوباره خبرساز شدند!

کد خبر: ۸۸۴۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴ 09 March 2019

روز جمعه تعدادی سگ ولگرد به یک خانم در «سبو بزرگ» لواسان حمله کردند.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بر اساس مشاهدات، خوشبختانه قبل از آسیب بیشتر به این خانم، سگ‌ها توسط رهگذران فراری داده شدند. یکی از اهالی لواسان در این خصوص گفت: این سگ‌ها ولگرد هستند و ممکن است هزاران بیماری و مریضی درمان نشدنی را به افراد منتقل کنند.

وی افزود: از مسئولین درخواست داریم، این حیوانات زنده گیری، واکسیناسیون و جمع آوری شوند.

یکی دیگر از اهالی نیز اظهار داشت: این حادثه ممکن است برای زن و بچه هرکدام از ما در لواسان اتفاق افتد، جمع آوری سگ‌ها مستقیم با امنیت مردم در ارتباط است و خواهشمندیم مسئولین در این مورد بی توجه به ملاحظات قاطع عمل کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۱
یه سر برین لواسان بزرگ ببینید چقدر سگ ولگرد وجود داره، جمعیت این سگها تو چند سال اخیر بطور تصاعدی بالا رفته طوریکه تو هر جاده اصلی یا فرعی که برین حتما چندین سگ ولگرد می بینید یعنی به حدی زیادند که از در و دیوار سگ می باره
متاسفانه مسئولین مربوطه هم اقدامی نمیکنند
تنها موجودی که برای دیگران خطر داره انسان دوپاست! سگ ها فرشته های خدا روی زمین هستند.
ببخشید ولی اون منطقه در اصل متعلق به گونه های گیاهی و جانوری از جمله انواع سگ و روباه و ... هست و انسان ها با دست اندازی به طبیعت ، زیستگاه این حیوانات و زندگی اونها رو با تهدید جدی روبرو کرده اند و حالا طلبکار هم هستند.
حالا از فردا قتل عام این سگها شروع میشه!
من نمیدونم چرا تابناک انقدر با حیوانات مشکل داره. همه جایه دنیا حمله حیوانات به انسان رو داریم اما دلیل نمیشه کلا حیوانات رو نابود کنیم تو آفریقا هم ممکنه شیرا به انسان ها حمله کننن . ما هستیم که باید جاهایی که احتمال خطر هست مواظب باشیم
دوستداران حیوانات کجا تشریف دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بیان این سگ ها رو ببرن و ازشون نگهداری کنن.
این حیوانات اونجا بودن شما در محل زندگی اونها زندگی میکنید!
یکی به این مدافعین شکم سیر حیوانات باید بگه جای سگ تو کوچه و خیابان نیست
از دست این سگ های ولگرد به کی پناه ببریم چرا اینها را نمیکشند چند سال پیش در محله ما یک کودک مدرسه ای را در مسیر دبستان دریدند و امسال این اخبار که بسیار زیاد است واقعا این سگ ها اینقدر محبوب هستند ؟؟؟ !!!
سگ تا موقعی که بهش حمله نکنی باهات کاری نداره چه ولگرد چه خانگی .
باسلام؛
سگهای ولگرد در منطقه مینی سیتی، شهرک قائم و شهرک محلاتی هم زیاد شده. لازم است شهرداری محترم ناحیه10-منطقه1 قبل از اینکه به کسی آسیب برسانند، فکری برای کنترل آنها بکند.
باتشکر
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار