بازدید 5445

بارش برف در ارتفاعات هراز و فیروزکوه

کد خبر: ۸۸۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵ 08 March 2019

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: در حال حاضر بارش خفیف برف در ارتفاعات هراز و فیروزکوه باعث لغزندگی سطح محورها شده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار داشت: در حال حاضر تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور هراز عادی و روان گزارش شده و مشکلی در خصوص ورود و خروج خودروها در این محور وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه در هر دو مسیر رفت و برگشت محور فیروزکوه نیز در این ساعت عادی و روان است و تردد به سهولت در جریان است.

وی افزود: بارش برف خفیف در ارتفاعات محورهای فیروزکوه و هراز باعث یخ‌زدگی سطح محورها لغزنده شود، بنابراین هم وطنان با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب در این محورها تردد کنند.

محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، ادامه داد: تردد در محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم بدون گره ترافیکی، عادی و روان گزارش شده و خودروها به مرور در حال عبور از این محورها هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، اظهار کرد: مسافران در فصل زمستان قبل از ورود به محورها از شرایط جوی و ترافیکی اطلاع کسب کنند و سپس با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب و با تجهیزات کامل زمستانه به خصوص زنجیر چرخ وارد محورها شوند.

وی بیان داشت: مسافرین قبل از ورود به محورها از سالم بودن سیستم گرمایشی و فنی خودروی خود اطمینان حاصل کنند با مخزن بنزین پر، پوشاک مناسبو غذای کافی وارد محورها شوند.

محبی اذعان داشت: عوامل پلیس راهور با آمادگی صد در صدی در سطح محورها حاضر هستند و در صورت مشاهده رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه ساز شوند برخورد قانونی خواهند کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان