بازدید 3807

آیا ژاوی به بازی با پرسپولیس می رسد؟

کد خبر: ۸۸۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ 08 March 2019

سرمربی پرتغالی السد بعد از شکست مقابل حریف سعودی در آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان حالا برای رویارویی با قهرمان ایران با مصائب بیشتری دست به گریبان است.

به گزارش تابناک ورزشی، غیبت خوخی بوغلام در ترکیب السد مقابل الاهلی باعث شد تا ساختار تدافعی زعیم در جده بسیار شکننده نشان بدهد تا در پایان شکست 2-0 به ثبت برسد. مدافع دوملیتی و ملی پوش السد با توجه به مصدومیتی که گریبانگیرش شد در آغاز دور جدید تمرینات السد نیز غایب بود تا حضور این بازیکن در مصاف با پرسپولیس در ابهام قرار بگیرد.

بنا به نوشته روزنامه های دوحه در آغاز تمرینات السد کادرپزشکی باشگاه در گزارشی به اوسوالدو فریرا وضعیت بوغلام را تشریح کردند تا برنگرانی های این مربی بیافزایند. مدافع کلیدی السد با وجود تلاش گسترده پزشکان هنوز به شرایط مطلوب نرسیده و مشخص نیست مقابل پرسپولیس توان حضور در میدان را داشته باشد.

اما در کنار این خبر بد، سرمربی پرتغالی خیالش از بازگشت ژاوی هرناندز مقابل پرسپولیس آسوده شد چون ستاره اسپانیایی در بازگشت هم تیمی هایش از جده بدون مشکل پابه پای همه بازیکنان به کار با توپ پرداخت تا حضور مهندس اسپانیایی کمی از دغدغه های فریرا بکاهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی