بازدید 4369

سایت فروش مسکن نردبان درآمدزایی دلالان

کد خبر: ۸۸۳۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۳ 08 March 2019

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: متأسفانه امروز نقش واسطه به حدی شده که بخشی از معاملات بازار مسکن عملا به صورت صوری بین همین دلالان صورت می گیرد تا به وسیله این رویکرد، بتوانند قیمت ها را بالا نگه دارند.

مجید کیانپور عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از فضای واسطه گری و دلال بازی در بازار مسکن، گفت: متأسفانه بحران دلال بازی به سایت های فروش مسکن نیز رسیده و امروز بخشی از تلاطمات بازار مسکن به علت عملکرد این سایت ها رخ می دهد.

مسکن نباید تبدیل به کالای سرمایه ای تبدیل شود

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه سود سرشار بازار مسکن در دهه های اخیر موجب شده که افراد و دلالان بازار مسکن را مکانی برای کسب درآمد ببینند، این در حالی است که مسکن نباید تبدیل به کالای سرمایه ای تبدیل شود.

نقش مخرب دلالان در صعودی نگه داشتن نمودار قیمت مسکن

وی تصریح کرد:متأسفانه امروز نقش واسطه به حدی شده که بخشی از معاملات بازار مسکن عملا به صورت صوری بین همین دلالان صورت می گیرد تا به وسیله این رویکرد، بتوانند قیمت ها را بالا نگه دارند.

سایت‌های فروش مسکن به ابزاری برای دلالان تبدیل شده‌اند

کیانپور گفت: در این میان سایت های فروش مسکن نیز به ابزاری برای واسطه ها تبدیل شده اند تا به صورت شبکه ها قیمت مسکن را یک شبه بالا ببرند.

ضرورت کنترل و ساماندهی سایت‌های فروش مسکن

این نماینده مردم در مجلس دهم، بر لزوم کنترل و ساماندهی سایت های فروش مسکن تأکید کرد و گفت: قطعا با کنترل این سایت ها بخشی از تلاطمات بازار مسکن فروکش خواهد کرد، البته نمی توان تمام مشکلات این بازار را بر گردن این سایت ها انداخت، اما ساماندهی آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

سایت فروش مسکن نردبان درآمدزایی دلالان

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: متأسفانه سایت های فروش مسکن به نردبانی برای بالا رفتن دلالان و واسطه ها تبدیل شده و آن ها هستند که بر افزایش قیمت مسکن اثر می گذارند، بنابر این دستگاه های نظارتی و قضایی باید از فعالیت این سایت ها به صورت نادرست جلوگیری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار