بازدید 4228

جزییات آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد

رئیس محاکم انقلاب بندرعباس با تکذیب شایعه خودکشی دسته جمعی بهجویان در کمپ آبشورک بندرعباس گفت: دراین حادثه که منجر به فوت یک نفر از بهجویان شده است، پرونده قضایی تشکیل و در شعبه ویژه قتل در حال رسیدگی است.
کد خبر: ۸۸۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ 07 March 2019
رئیس محاکم انقلاب بندرعباس با تکذیب شایعه خودکشی دسته جمعی بهجویان در کمپ آبشورک بندرعباس گفت: دراین حادثه که منجر به فوت یک نفر از بهجویان شده است، پرونده قضایی تشکیل و در شعبه ویژه قتل در حال رسیدگی است.

به گزارش «تابناک» علیرضا احمدی منش رئیس محاکم انقلاب بندرعباس و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هرمزگان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در بندرعباس خودکشی دسته جمعی بهجویان در یک کمپ ترک اعتیاد بندرعباس را رد و اظهار داشت: پرونده قضایی در رابطه با فوت یکی از بهجویان این کمپ تشکیل و در شعبه ویژه قتل در حال رسیدگی است.

وی در تشریح جزئیات این خبر عنوان کرد: در تحقیقات اولیه از دو نفر از متهمان دستگیر شده یکی از آن‌ها مدعی گردید با یکی از کارمندان این کمپ درگیر شده است و با ورود به سالن و بستن درب به ایجاد حریق در محل مذکور اقدام نموده است. نهایتا با همکاری آتش نشانی و تخریب دیوار کمپ، سایر افراد توانستند از محل خارج شوند.

رئیس محاکم انقلاب بندرعباس در ادامه افزود: یکی از این افراد که به آتش زدن کمپ اقدام کرده است دارای سابقه کیفری متعدد بوده و پیش از این تحت پیگرد قرار گرفته بود.

احمدی منش اضافه کرد: دراین حادثه متاسفانه یک نفر از بهجویان که روز‌های پایانی درمانش را در این کمپ می‌گذراند بدلیل استنشاق دود غلیط ناشی از حریق فوت نمود و خوشبختانه مصدومان دیگر پس از معالجه ترخیص و یا برای ادامه درمان به کمپ‌های دیگر فرستاده شده اند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری هرمزگان همچنین گفت: هر دو متهم این پرونده روز‌های پایانی درمانشان را سپری می‌نمودند.

وی با توجه به عدم تکمیل تحقیقات در خصوص علت وقوع حادثه و فوت یکی از بهجویان بیان داشت: اظهار نظر در خصوص دلایل وقوع صرفا به عهده مقامات قضایی است.

این مقام قضایی انتشار اخبار شتاب زده و غیرموثق دراین خصوص از طرف اشخاص غیرمسئول را رفتاری غیرحرفه‌ای و قابل پیگرد قضایی دانست و از همه اصحاب رسانه خواست اخبار صحیح را صرفا از طریق مراجع رسمی و ذی ربط مطالبه کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان