بازدید 4176

علت آتش‌سوزی مرگبار کمپ ترک اعتیاد مشخص شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در تشریح دلیل آتش سوزی کمپ خصوصی ترک اعتیاد در لنگرود، گفت: علت آتش‌سوزی در بررسی‌های اولیه آتش گرفتن بخاری، سرایت آتش به پرده و نهایتاً آتش سوزی کل ساختمان در عین غافلگیری مددجویان و مسؤولان‌ کمپ بوده‌ است.
کد خبر: ۱۲۰۲۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳ 03 November 2023

به گزارش تابناک،  محمد جلایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان دقایقی قبل در گفت‌وگو با  فارس در رشت با اشاره به جزییات بیشتر حادثه دلخراش لنگرود، اظهار کرد: تاکنون در جریان این سانحه اندوهبار ۳۲ تن فوت کرده و ۱۶ تن دیگر تحت مداوا در دو بیمارستان لنگرود و ولایت رشت هستند.

وی همچنین از وخامت حال چهار تن دیگر از مصدومان و سانحه دیدگان این حادثه خبر داد و گفت: تلاش کادر درمان برای زنده نگهداشتن افراد مصدوم با جدیت در خارج انجام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به حضور میدانی اعضای شورای تامین در لنگرود، گفت: ریاست قوه قضاییه دستور سریع پیگیری‌ها و رئیس کل دادگستری استان نیز دستور دستگیری افراد مسؤول و دخیل در این حادثه را صادر و هم‌اکنون متولیان این مرکز ترک اعتیاد و دیگر مسؤولان مرتبط بازداشت هستند.

 

جلایی در تشریح دلیل و ابعاد این حادثه اندوهبار در گیلان بیان کرد: علت آتش‌سوزی در بررسی‌های اولیه آتش گرفتن بخاری، سرایت آتش به پرده و نهایتاً آتش سوزی کل ساختمان در عین غافلگیری مددجویان و مسؤولان‌ کمپ بوده‌است.

وی با بیان اینکه غافلگیری شبانه، محبوس شدن و ازدحام جمعیت از دلایل افزایش فوتی‌ها در این مرکز ترک اعتیاد بوده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر شمار بالای مددجویان، نگهبان و مسؤول نگهداشت این مرکز درمان سوء مواد مخدر نیز جان خود را در این حادثه از دست داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان همچنین از نگهداری بیش‌از ظرفیت مددجویان در مرکز درمان سوء مصرف مواد مخدر در لنگرود خبر داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی