بازدید 8808
۱
لیگ قهرمانان

حذف عجیب غول فرانسوی درپاریس بدست شیاطین!

کد خبر: ۸۸۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۷ 07 March 2019

تیم فوتبال احیاشده منچستریونایتد با هدایت سرمربی جوانش سولشایر معجزه ای خلق کرد و تیم پرستاره و مدعی قهرمانی فصل جاری را از لیگ قهرمانان اروپا آن هم در خانه اش حذف کرد!

به گزارش تابناک ورزشی، شیاطین سرخ انگلیسی با برتری 3 بر یک در خانه پاری‌سن‌ژرمن و جبران نتیجه بازی رفت در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ، در ناباوری محض به جمع هشت تیم برتر این جام راه یافتند.

در ورزشگاه «پارک دوپرنس»، ابتدا منچستریونایتد در دقیقه 2 توسط لوکاکو به گل اول دست یافت، اما برنارت در دوازدهمین دقیقه رقابت را به تساوی کشاند. در ادامه لوکاکو در سی‌امین دقیقه گل دوم خودش و منچستریونایتد را به ثمر رساند تا نیمه اول با برتری 2 بریک شیاطین سرخ به پایان برسد. تلاش دو تیم در نیمه دوم ادامه یافت و سرانجام در دقیقه 90 یک صحنه مشکوک برخورد توپ به دست در محوطه جریمه پاریسی‌ها با تأیید سیستم داور ویدئویی به پنالتی برای منچستریونایتد تبدیل شد و راشفورد با گل کردن ضربه مقابل بوفون در دقیقه 4+90 تیمش را به برتری 3 بر یک رساند تا منچستریونایتد با وجود تساوی 3 - 3 در مجموع دو بازی به خاطر گل زده در خانه حریف به شکل معجزه‌آسایی راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

شرح گل‌ها
پاری سن ژرمن ۰-۱ منچستریونایتد؛ لوکاکو (2): پاس به عقب کند کرر با توپ ربایی لوکاکو، عبور او از تیاگو سیلوا و بوفون و باز کردن دروازه از زاویه‌ای نسبتا بسته همراه شد.

پاری سن ژرمن ۱-۱ منچستریونایتد؛ برنات (12): ام باپه در شکاف بین مدافع شاو و لیندلوف فرار کرد و با ارسال پاسی زمینی در تیر دو توپ را به برنات رساند تا او به راحتی توپ را وارد دروازه رو به روی خود کند. غفلت بایی در حرکت با برنات، در این صحنه شدیدا به چشم آمد.

پاری سن ژرمن ۱-۲ منچستریونایتد؛ لوکاکو (30): بوفون آماده بود تا شوت از راه دور رشفورد را در آغوش بکشد ولی توپ از دستان او لغزید تا لوکاکو به سرعت خودش را به توپ برساند و آن را وارد دروازه کند.

پاری سن ژرمن ۱-۳ منچستریونایتد؛ راشفورد (94): بوفون آماده بود تا شوت از راه دور رشفورد را در آغوش بکشد ولی توپ از دستان او لغزید تا لوکاکو به سرعت خودش را به توپ برساند و آن را وارد دروازه کند.

پورتو- رم به وقت اضافه کشید

در دیگر دیدر پورتو در ورزشگاه دراگائو میزبان رم بود. دیدار رفت را تیم ایتالیایی دو بر یک پیروز شده بود و این نتیجه در دیدار برگشت هم در پایان 90 دقیقه البته به سود تیم پرتغالی شکل گرفت تا در نهایت دو تیم به تساوی 3 بر 3 برسند و کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

گل‌های این بازی را تیخوانا 26 و مارگا 52 برای پورتو به ثمر رساندند و تک گل رم توسط دروسی 37 از روی نقطه پنالتی زده شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عجب بازی بود.. بعد از سال 99 اینطوری هیجانی نشده بودم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی