بازدید 4428

سایت ثبت گوشی مسافری تا اطلاع ثانوی باز است

پیغامی به نقل از یک اتحادیه مرتبط با موبایل بین فروشندگان دست به دست می‌شود که می‌گوید «سایت ریجستری برای گوشی‌های مسافری فقط تا پایان فروردین 98 امکان دسترسی دارد».
کد خبر: ۸۸۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۳ 06 March 2019

به گزارش فارس، بین فروشندگان بازار تلفن همراه پیغامی به نقل از یک اتحادیه مرتبط با تلفن همراه دست به دست می‌شود که در آن اعلام شده: «سایت ریجستری جهت گوشی های مسافری قابل ثبت گردید و فقط تا پایان فروردین 98 امکان دسترسی خواهد داشت، لطفاً تمهیدات لازم مد نظر قرار گیرد.»

در زمان اعلام خبر تصمیم جلسه فعالان بازار با مسئولان مربوطه با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای باز شدن دوباره سایت ثبت گوشی مسافری، مهدی محبی، رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و لوازم جانبی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که آیا این تصمیم متناسب با خواست فعالان بازار مبنی بر بازار شب عید گرفته شده و مهلت محدودی برای آن در نظر گرفته شده است؟ گفت: شاید با توجه به شرایط تنها تا پایان سال باشد، اما در این باره چیزی اعلام نشد و گفتند تا اطلاع ثانوی سایت باز است. 

در پیگیری مجدد خبرنگار فارس از یکی دیگر از حاضران در آن جلسه درباره صحت و سقم زمان یاد شده برای باز بودن سایت ثبت گوشی مسافری، وی اعلام کرد: « صحبت از هیچ زمانی نشد و گفته شد تا اطلاع ثانوی سایت باز است و مقرر شد در جلسه بعدی تعیین تکلیف شود.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار