بازدید 6771

تخفیف ویژه پوشاک در گرانی‌های بازار نوروز

کد خبر: ۸۸۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷ 05 March 2019

اینترنت در شیوه‌ی خرید ما انقلابی به پا کرده است. مزایای خرید اینترنتی موجب شده تا مردم بیش‌تر ترجیح دهند که به جای رفتن به فروشگاه‌ها، خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند. فروشگاه اینترنتی بانی مد به عنوان یکی از فعال‌ترین، به‌روز‌ترین و بزرگ‌ترین فروشگاه‌های کشور، در زمینه‌ی مد و لباس فعالیت می‌کند.

مهم‌ترین ویژگی بانی مد در حال رشد بودن آن است. آمار ترافیکی و محبوبیت این وب‌سایت در سال چهارم تولد خود نسبت به سال گذشته شگفت‌انگیز و تا حدودی باور نکردنی است. دلیل این امر را شاید بتوان در توانمندی و پشتکار تیم بانی ‌مد در کنار مدیریتی پر‌تدبیر جستجو کرد.

تخفیف ویژه پوشاک در گرانی‌های بازار نوروز

حراج‌ها، خریدهای مهیج و خرید عید

فروشگاه اینترنتی بانی مد از آن دسته وب‌سایت‌هایی است که همیشه شما را با حراج‌های شگفت‌انگیز غافل‌گیر خواهد کرد. پیشنهاد می‌کنیم که خود را به گونه‌ای در معرض اخبار بانی‌ مد قرار دهید تا شانس یک خرید مقرون به صرفه را از دست ندهید. هریک از موارد عضویت در خبرنامه، عضویت در وبسایت با شماره‌ی همراه یا چک کردن مداوم بانی‌ مد می‌تواند راهکار مناسبی باشد.

پس از حراج ویژه‌ی جشن تولد 4 سالگی بانی‌ مد که به مدت 2 هفته انجام شد و کمتر کسی از آن بی‌خبر ماند، حراج ویژه‌ی خرید عید با 30% تخفیف بیش‌تر روی کالاهایی که خود تخفیف‌هایی بین 10 تا 70 درصد دارند، شوق خرید عید را چند برابر می‌کند.

 

خرید اینترنتی لباس مردانه

در بانی‌ مد همه چیز برای یک خرید اینترنتی جانانه مهیا است. خرید اینترنتی لباس مردانه با کیفیت بالایی در این سایت در جریان است. تنوع بسیار خوبی در گروه‌های کالایی از شلوار مردانه، پیراهن و تیشرت، کاپشن و سویشرت تا کفش و انواع اکسسوری‌هایی چون ساعت و عینک به چشم می‌خورد.

تخفیف ویژه پوشاک در گرانی‌های بازار نوروز

خرید اینترنتی لباس زنانه

شاید بتوان گفت که بخش خرید اینترنتی لباس زنانه، پرترافیک‌ترین، پرتنوع‌ترین و مهیج‌ترین قسمت فروشگاه اینترنتی بانی‌ مد است. تنوع فوق‌العاده‌ی لباس‌های رنگارنگ، متناسب با فصل و همگام با مد روز، نقطه‌ی قوت بانی‌ مد به شمار می‌رود. در این وبسایت هر‌آنچه که به ذهنتان می‌رسد را با خیال راحت جستجو کنید.

 

خرید لوازم آرایشی و بهداشتی

این دسته از کالاهای بانی‌ مد در دو گروه لوازم آرایشی و بهداشتی بانوان و زیبایی و سلامت آقایان به صورت تخصصی دسته‌بندی شده‌است. انواع لوازم بهداشتی، آرایشی، لوازم اصلاح مو و عطر و ادکلن تنها بخشی از یک دسته بندی بزرگ هستند.

تخفیف ویژه پوشاک در گرانی‌های بازار نوروز

برندهای فروشگاه اینترنتی بانی ‌مد

در فروشگاه اینترنتی بانی‌ مد، تنوع تنها به گروه‌های کالایی ختم نمی‌شود. برندهای زیاد و به‌نامی در این فروشگاه انتظار کاربران را می‌کشند. برندهایی با تخصص‌های متنوع از گوشه و کنار دنیا از جین‌وست محبوب تا ایوروشه‌ی زیبا، از سرژه‌ی جوان تا کاسیوی فنی، و از چرم‌مشهد کلاسیک تا گارودی راحت و روزانه. بانی‌ مد برندهای محبوب را از داخل و خارج از کشور به خوبی برای کاربران خود گلچین کرده‌است.

 

مشتری مداری : ارسال سریع و تعویض

بانی ‌جت یکی از مهم‌ترین اقدامات بانی ‌مد در جهت مشتری‌مداری است. هدف از راه‌اندازی بانی‌ جت ارسال سفارشات به مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. تعویض کالاها و ارسال رایگان برای کالاهای بالای 100 هزار تومان از مزایای دیگر خرید اینترنتی از بانی‌ مد است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی