بازدید 4744

ذوب‌آهن به صخره عراقی‌ها خورد و درخانه امتیاز داد

کد خبر: ۸۸۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶ 04 March 2019

تیم ذوب آهن ایران در نخستین دیدار خانگی اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 به مصاف الزورا عراق رفت که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم افول کرده ذوب آهن که در لیگ ایران هم نتایج خوبی کسب نکرده است، امشب(دوشنبه) از ساعت 19 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان در حالی مقابل الزورا به کسب یک امتیاز بسنده کرد که بازیکنان این تیم چند موقعیت‌ خوب گلزنی را با درخشش دروازه‌بان حریف از دست دادند و البته حریف عراقی نیز دو موقعیت صددرصد گل را در ضدحملات به بیرون چارچوب زد. 

جلال حسن، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی عراق که امشب وظیفه حراست از دروازه الزوراء را هم برعهده داشت، نمایش خیره کننده‌ای مقابل ذوب‌آهن داشت و سه بار در نیمه اول و دو بار در نیمه دوم با عکس‌العمل‌های عالی اجازه نداد حملات شاگردان منصوریان حاصلی به همراه داشته باشد و با واکنش‌های خود فرصت گلزنی را از نماینده ایران گرفت.

قضاوت این دیدار برعهده فو مینگ از کشور چین بود و این داور در دقیقه 30 به قاسم حدادی‌فر کارت زرد نشان داد. شاگردان علیرضا منصوریان با این تساوی در جدول رده‌ بندی گروه A یک امتیازی شدند و باید خود را برای بازی بعدی‌ مقابل النصر عربستان که روز دوشنبه هفته آینده (20 اسفند) در امارات برگزار می‌شود، آماده کنند. ذوبی ها باید برای صعود امتیازات هر سه بازی خانگی خود را کسب می کردند که حالا صعود با این توقف دشوار شده است.

ذوب‌آهن به صخره عراقی‌ها خورد و درخانه امتیاز داد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار